Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bruker vinterpose når det er under 10 grader ute. Skal hvert fall teste det ut nå litt, om det stadig blir for varmt for det heller bli litt varmere klær og ullteppe før vinterposen blir fast i bruk. Ser at folk sier både under 0, 5 og 10 grader før de skifter til vinterpose så det kommer nok an på både vind og vær, babyen og bekledningen.
Edit: Nei, tror vi holder på høstposen og venter med vinterposen til minusgradene.
Vært ute 2 t i høstværet i dag. Har en tykk polstra Fleecepose, under stormtrekket til vogna. Da har hun på ullbody og bukse, ulldress over, skjerf lue og votter.
Har vognpose med saueskinn fra jeg var liten, den kommer hun IKKe til å fryse i. Drøyer den litt til
Jeg har nett byttet fra dyne til høstpose, så drøyer en stund til før vi finner vinterposen
Har så god høstpose at hun bare ligger i body/bukse i den
Det er værre at hun er begynt å ville opp av vognen
Bytta til voksi urban nå, kun fordi hun sparker av dyna og jeg har ikke en mellomting. Ligger bare i body og strømpebukse, og en tynn lue. Blir hun for varm åpner jeg bare litt ved beina og lufter litt før jeg lukker igjen.
Byttet tilbake nå som det ble så varmt. Da har jeg dyne, lammeskinn og vognteppe. Har også trekk til å ha over baggen når det blåser el er kaldere. Tenker jeg venter m posen til minusgrader