Altså når går du opp en størrelse? Vi begynte jo med prematur bleier fra libero, og hadde touch1 helt til vi kom over pampers. Og jeg syns den var bedre enn libero. Men vi har jo fått noen touch 2...
Altså vi har jo gått opp en størrelse til 2er bleier fordi 1er bleiene begynte å lage sånn merke på lårene. Hvertfall syns jeg det begynte å bli litt vell røde merker
Men nå bæsjet tv2 til den store gullmedaljen og det skøyt oppover ryggen
nå har vi brukt pampers og ser jeg må stramme den en del for at ryggpartiet skal sitte inntil. Vil det si vi burde bruker 1er bleier egentlig? 
Altså vi har jo gått opp en størrelse til 2er bleier fordi 1er bleiene begynte å lage sånn merke på lårene. Hvertfall syns jeg det begynte å bli litt vell røde merker
Men nå bæsjet tv2 til den store gullmedaljen og det skøyt oppover ryggen
nå har vi brukt pampers og ser jeg må stramme den en del for at ryggpartiet skal sitte inntil. Vil det si vi burde bruker 1er bleier egentlig? 
Begge gutta mine hadde en slik "bæsjerygg" en eller annen gang før 3 mnd., og jeg venter på når minsta her skal få den bleia. Jeg ville prøvd litt mer med str. 2, for synes str. 1 hørtes litt trangt ut om de blir røde. Kan også ha vært uheldig å ha hatt bleia litt for langt ned på ryggen den ene gangen? Men, som sagt så har begge gutta mine hatt 1-2 slike ryggbleier i løpet av de første 3 månedene.
Vi elsket libero frem til vi begynte med nummer 3 bleier, fra den dagen var det lekkasje på ryggen hver dag. Har hatt det sånn siden egentlig, men fikk tips om å brette ned kanten i ryggen. Det hjelper litt her!