Når gå kvalmen seg?

FruMarihøne

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Sniker meg inn fra mai gruppa. Er selv i uke 9 og er kvalm og kaster opp.

Når var kvalmen værst for dere?
Og når ble det bedre?

Den var verst i ukene 8-11. Så ble det litt bedre i ukene 12 og 13, men ustabilt, kunne ha dårlige dager innimellom. I uke 14 og 15 begynte det å bli levelig. Nå er jeg 15+2 og har det sånn nogenlunde. Klarer å ta vare på meg selv uten å trenge hjelp.

18+3, nå begynner det endelig å bli bedre. Så lenge jeg ikke har for mye å gjøre ila en dag og ikke spiser noe særlig middag, kaster jeg ikke opp lengre nå:)

Jeg er 19+1 og kaster opp hvis jeg spiser for mye eller det går for lenge mellom mat. Eller hvis jeg blir for sliten. Er dritt lei men er levelig :) vært sånn de siste 3-4 ukene.

Den varte uke 6-16 kom tilbake nå i uke 17. Ikke like ille, men den er der hver ettermiddag/kveld :/

Varte fra uke 7 til gradvis helt borte iløpet av uke 12 [emoji4]

Den var ekstremt fra uke 10-17
Den har gikk seg i uke 17 ca de andre gangene også.

Nå henger jeg ikke over vasken å brekker meg lenger , er uke 19+3 Nå

Her starta det rundt uke 6og har enda ikke gitt seg. Uke 19+2 nå. Er stort sett ok om jeg holder meg i ro, men kvalmen er veldig tilstedeværende på jobb og i en aktiv hverdag. Håper det gir seg snart!

Er 17+5 og kaster fortsatt opp nesten hver dag. Dagene er veldig forskjellig da, enkelte dager føler jeg at jeg kan få til alt, mens andre dager har jeg bare lyst til å ligge på badegulvet i fosterstilling. Føles ut som om jeg har hatt avtakende omgangssyke i tre måneder i strekk nå. :/

Back
Topp