Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarSynd med mislykket forsøkDet var trist å høre.
I Haugesund må man vente en syklus, dvs for deg hadde det vært slutten av februar om du har 28 dager syklus. Men du må spørre klinikken fordi de kan ha forskjellige råd til deg eller forskjellige praksis.
Jeg hadde mislykket IVF forsøk i november og skal ha fryseforsøk i januar.
Gratulerer så myeLeit med negativt forsøk.
Jeg måtte vente en mens etter blødningen fra ferskforsøket. Gravid på første fryseforsøk nå![]()
Takk, er bare 9+2, men alt ser bra ut så langt. Må bare være positiv!Gratulerer så mye❤ håper jeg er like heldig ❤
Takk, er bare 9+2, men alt ser bra ut så langt. Må bare være positiv!
Jeg håper også at du er like heldig, og prosessen med frys er mye lettere og mildere enn fersk.
På Ullevål sa de bare "jaja, da tok vi visst feil egg på fersk. Frøs visst ned gullegget i stedet vi." Og de hadde jammen rett!![]()
Ja det hadde de jaggu rett ITakk, er bare 9+2, men alt ser bra ut så langt. Må bare være positiv!
Jeg håper også at du er like heldig, og prosessen med frys er mye lettere og mildere enn fersk.
På Ullevål sa de bare "jaja, da tok vi visst feil egg på fersk. Frøs visst ned gullegget i stedet vi." Og de hadde jammen rett!![]()
Jeg har masse blødninger, det er veldig stressende. Men det er visst vanlig etter frys, man tar jo Progynova og Lutinus (eller tilsvarende) til man er minst 10 uker. Jeg tar i tillegg blodfortynnende, så det er kanskje ikke så rart med blødninger. Men liker det absolutt ikke!Ja det hadde de jaggu rett Iprøver også å tenkte at mirakelet vårt ligger I fryseren nå
Ja frys skal nok kanskje bli litt lettere en fersk
Du er heldig som har kommet så langtdette skal gå hele veien ❤
Uff håper virkelig blødningene gir seg. Kan godt forstå at det er urovekkendeJeg har masse blødninger, det er veldig stressende. Men det er visst vanlig etter frys, man tar jo Progynova og Lutinus (eller tilsvarende) til man er minst 10 uker. Jeg tar i tillegg blodfortynnende, så det er kanskje ikke så rart med blødninger. Men liker det absolutt ikke!
Ikke alle får det altså, men sier ifra så du ikke blir like redd som meg hvis du ser blod etter positiv test.
På forhånd hadde jeg ikke så store forhåpninger til frys, men som noen her inne så klokt sa: Er egget bra nok til både frys og tining, så er det kanskje de aller beste eggene!
Tusen takk ❤Trist å høre at det ikke gikk på første forsøk krysser fingrene for at det skal gå bedre neste gang for dere
Her var det garantert tr som herjetså kjedelig med spotting! men vil bare si at jeg begynte å blø/spotte noen dager før jeg skulle teste, blør litt av og på ennå og er 8+3 nåhåper det er bare uskyldig med deg også!
jeg har kun prøvd å sette inn fryste egg, siden jeg fikk totalfrys! men ble gravid første gang, men det festet seg i egglederen! og ble gravid igjen nå på andre forsøk![]()
men måtte ha en naturlig syklus før jeg fikk starte på nytt![]()
det ser ut til å ha stoppet oppHer var det garantert tr som herjetvi skal igang med fryseforsøk I februar
Håper blødningene dine stopper helt opp snart![]()
Så bra der har stoppet oppdet ser ut til å ha stoppet oppså håper det holder seg slik!
lykke til med innsett![]()