Når frys?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Vårt første IVF fersk forsøk har ikke gitt resultater og spottingen er i gang.

Vi har 2 egg på frys i Porsgrunn.

Når tidligst kan jeg regne med innsett igjen? Hvilke mnd?

Synd med mislykket forsøk :( Det var trist å høre.

I Haugesund må man vente en syklus, dvs for deg hadde det vært slutten av februar om du har 28 dager syklus. Men du må spørre klinikken fordi de kan ha forskjellige råd til deg eller forskjellige praksis.

Jeg hadde mislykket IVF forsøk i november og skal ha fryseforsøk i januar.

Synd med mislykket forsøk :( Det var trist å høre.

I Haugesund må man vente en syklus, dvs for deg hadde det vært slutten av februar om du har 28 dager syklus. Men du må spørre klinikken fordi de kan ha forskjellige råd til deg eller forskjellige praksis.

Jeg hadde mislykket IVF forsøk i november og skal ha fryseforsøk i januar.
Takk for svar :)

Så på bloggen til porsgrunn at frys er fullbooket de første ukene I januar. Så da blir det nok ikke før I februar :)

Leit med negativt forsøk.

Jeg måtte vente en mens etter blødningen fra ferskforsøket. Gravid på første fryseforsøk nå :-)

Gratulerer så mye :D ❤ håper jeg er like heldig ❤
Takk, er bare 9+2, men alt ser bra ut så langt. Må bare være positiv!

Jeg håper også at du er like heldig, og prosessen med frys er mye lettere og mildere enn fersk.

På Ullevål sa de bare "jaja, da tok vi visst feil egg på fersk. Frøs visst ned gullegget i stedet vi." Og de hadde jammen rett! ❤️

Jeg håper også at du er like heldig, og prosessen med frys er mye lettere og mildere enn fersk.

På Ullevål sa de bare "jaja, da tok vi visst feil egg på fersk. Frøs visst ned gullegget i stedet vi." Og de hadde jammen rett! ❤️

Søtt❤️ hehe

Ja det hadde de jaggu rett I :) prøver også å tenkte at mirakelet vårt ligger I fryseren nå :)

Ja frys skal nok kanskje bli litt lettere en fersk :)

Du er heldig som har kommet så langt :) dette skal gå hele veien ❤

Ja det hadde de jaggu rett I :) prøver også å tenkte at mirakelet vårt ligger I fryseren nå :)

Ja frys skal nok kanskje bli litt lettere en fersk :)

Du er heldig som har kommet så langt :) dette skal gå hele veien ❤
Jeg har masse blødninger, det er veldig stressende. Men det er visst vanlig etter frys, man tar jo Progynova og Lutinus (eller tilsvarende) til man er minst 10 uker. Jeg tar i tillegg blodfortynnende, så det er kanskje ikke så rart med blødninger. Men liker det absolutt ikke!

Ikke alle får det altså, men sier ifra så du ikke blir like redd som meg hvis du ser blod etter positiv test. ❤️

På forhånd hadde jeg ikke så store forhåpninger til frys, men som noen her inne så klokt sa: Er egget bra nok til både frys og tining, så er det kanskje de aller beste eggene!

Jeg har masse blødninger, det er veldig stressende. Men det er visst vanlig etter frys, man tar jo Progynova og Lutinus (eller tilsvarende) til man er minst 10 uker. Jeg tar i tillegg blodfortynnende, så det er kanskje ikke så rart med blødninger. Men liker det absolutt ikke!

Ikke alle får det altså, men sier ifra så du ikke blir like redd som meg hvis du ser blod etter positiv test. ❤️

På forhånd hadde jeg ikke så store forhåpninger til frys, men som noen her inne så klokt sa: Er egget bra nok til både frys og tining, så er det kanskje de aller beste eggene!
Uff håper virkelig blødningene gir seg. Kan godt forstå at det er urovekkende :o men tusen takk for advarselen ❤ er greit å ha med seg videre ❤

Det var kjempe godt sagt og det er så absolutt sant! Krysser fingerne for fryseegga våre ❤

Trist å høre at det ikke gikk på første forsøk krysser fingrene for at det skal gå bedre neste gang for dere

så kjedelig med spotting! men vil bare si at jeg begynte å blø/spotte noen dager før jeg skulle teste, blør litt av og på ennå og er 8+3 nå :) håper det er bare uskyldig med deg også!

jeg har kun prøvd å sette inn fryste egg, siden jeg fikk totalfrys! men ble gravid første gang, men det festet seg i egglederen! og ble gravid igjen nå på andre forsøk :)
men måtte ha en naturlig syklus før jeg fikk starte på nytt :)

så kjedelig med spotting! men vil bare si at jeg begynte å blø/spotte noen dager før jeg skulle teste, blør litt av og på ennå og er 8+3 nå :) håper det er bare uskyldig med deg også!

jeg har kun prøvd å sette inn fryste egg, siden jeg fikk totalfrys! men ble gravid første gang, men det festet seg i egglederen! og ble gravid igjen nå på andre forsøk :)
men måtte ha en naturlig syklus før jeg fikk starte på nytt :)
Her var det garantert tr som herjet :) vi skal igang med fryseforsøk I februar :)

Håper blødningene dine stopper helt opp snart :)

Back
Topp