Når frokosten er frysepizza

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hvilke rare ting spiser dere om dagen? Våkna SÅ dårlig i dag - det eneste jeg kom på å spise var pizzaen jeg skulle spist i går! så etter en god dusj hvor jeg satte meg på gulvet og ønsket meg badekar :shy: fyra jeg opp i ovnen og satte pizza inn! fikk til litt rydding på kjøkkenet imens den stekte og har nå spist kanskje 1/3 av pizzaen og klarer ikke mer :oops:

Har ikke spist noe enda, og tror kanskje ikke jeg klarer det på en stund, men jeg fikk plutselig for meg at jeg måtte spise sjokoladepudding til middag her om dagen. Og det gjorde jeg. Selv om jeg er kvalm 24/7. Wtf? Haha.0

Jeg er ikke så kvalm men jeg kan lukte ting som en hund og da blir jeg kvalm med en gang jeg åpner kjøleskapet! Derfor prøver jeg å unngå det. Spiste pasta pesto til frokost i går. :confused:

Her fikk jeg ned litt nudler nå nettopp, eneste jeg fikk lyst på:dead: og akkurat nå føler jeg meg litt mindre kvalm heldigvis

Her går det i rista brød med kyllingskinke og cherrytomater! Og kun det :confused:

Spisre ingenting til frokost idag, bare noen riskaker litt utpå formiddagen :shy: Meeen det fristet idag tidlig å sette Grandiosa Nybakten i ovnen og gomle på sen altså :rolleyes:

Har mest lyst på syrlige eller salte ting. Og kalde..en skål Biola med et par never frosne blåbær går ned litt utpå dagen her. Frokost orker jeg ikke. Ellers knaskes det tørre riskaker, wasa sandwich med brunost, grønne epler og frossen smoothie. Samt vann med masse kullsyre og litt lime. Har frosset ned nype-te til ice pops, som jeg sutter på. Herlig syrlig, og hjelper litt på kvalmen å dytte noe i fjeset dagen lang :p

Jeg begynner å grue meg litt til 2 timers eksamen mandag :arghh: kjøpte to flasker vitamin well eller hva det heter og en Gatorade, pluss noe mat på butikken i dag - håper morgendagen blir bedre en dagen i dag

Jeg begynner å grue meg litt til 2 timers eksamen mandag :arghh: kjøpte to flasker vitamin well eller hva det heter og en Gatorade, pluss noe mat på butikken i dag - håper morgendagen blir bedre en dagen i dag

Oi, ikke den beste tiden å ta eksamen nå nei. Masse lykke til!!❤️

Har ordnet en del med lite smak, cornflakes, lefser med naturell kremost, koker pasta, risgrøt. Har fått helt nok av brødskiver, så leter etter alternativer. Spiser 1 kiwi hver dag i håp om at det hjelper på fordøyelsen :rolleyes:

Har ordnet en del med lite smak, cornflakes, lefser med naturell kremost, koker pasta, risgrøt. Har fått helt nok av brødskiver, så leter etter alternativer. Spiser 1 kiwi hver dag i håp om at det hjelper på fordøyelsen :rolleyes:
Jeg har også fått avsmak på brød :bored: Riskaker er en slager her, samt knekkebrød:)

Back
Topp