Når fotografen kommer i bhg

Anis

Gift med forumet
Da tar vi på litt finere klær ikke sant? Mener ikke noe julekjole altså, men kanskje noe annet enn onepiece eller joggedress?
Fin dongeribukse og fin genser??[8|]

Tror ikke de bytter på ungen, men kanskje litt penere klær sånn i utgangspunktet den dagen? [:D]

ORIGINAL: Vand

Tror ikke de bytter på ungen, men kanskje litt penere klær sånn i utgangspunktet den dagen? [:D]

Ja det var det jeg mente[:)]

Jobber i barnehage og nokon har med skift, andre kjem i bhg med litt finere genser ol og kanskje ein skift om fotografen kjem seint på dagen, er er litt for sånn vanleg kle for det er tross alt ein barnehagebilde, men eg kjem nok til å ta på ein fin joggedress eller dongeri og ein fin genser som forhåpentlig vis er reine når fotografen kjem, blir ikkje før til våren i hans barenhage og da er Rebekka begynt på samme avd.[:)]

Her var de lure og tok bilde klokka 09 på morran [8D] Så jeg hadde på Emma strømpis, Body og en kjole [:)]

ORIGINAL: KathMor

Her var de lure og tok bilde klokka 09 på morran [8D] Så jeg hadde på Emma strømpis, Body og en kjole [:)]

Mener å huske at de kom tidlig hos oss også, da har jeg litt lyst å ta på henne en fin ullkjole..

Vi hadde strømpis, dongeriskjørt og lys rosa t-skjorte. Ho kom i det til bhg..[;)] Tror de tok bilde på morningen her og.[;)]

Back
Topp