Når forvente å merke bivirkninger av nesespray?

lille89

Betatt av forumet
Jeg begynner på synarela nesespray i morgen og skal ta denne to ganger om dagen fram til uttak i mars. Det jeg lurer på en når merket dere bivirkninger og hvilke bivirkninger fikk dere? :)

Jeg begynner på synarela nesespray i morgen og skal ta denne to ganger om dagen fram til uttak i mars. Det jeg lurer på en når merket dere bivirkninger og hvilke bivirkninger fikk dere? :)
Da jeg brukte synarela nesespray ble jeg utrolig trøtt og uopplagt.. noe som var veldig slitsomt, følte ikke jeg fikk nok søvn. Kunne sikkert ha sovet heletiden!
Ellers så svettet jeg mye mer en normalt, og frøys og svettet omhverandre.
Men denne nesesprayen setter deg i en kunstig overgangsalder, så jeg gruer meg til jeg kommer dit for å si det sånn.
Etter jeg var ferdig med sprayen ble det veldig ubehagelig i nesa, fikk en brennende "smerte" i nesa. Gikk over etter en liten uke. :)

Jeg merket veldig lite til den nesesprayen, fikk noen få hetetokter men det var alt :)

Jeg fikk mye bivirkninger av den sist. svimmel, kvalm, migrene. Denne gangen tok meg 2 timer å få bivirkning i form av migrene... Ikke alle som får bivirkninger da :)

Jeg fikk ingen bivirkninger:) Litt tett i nesa første 4-5 dagene bare.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk ingen bivirkninger :) den smaker bare litt ekkelt. Men hjalp å drikke eller ha tyggis/drops tilgjengelig.

Jeg begynner neste torsdag, og kjenner at jeg er utrolig spent! Hvilket forsøk for dere er dette. Er vårt første, så alt er litt vel spennede til tider ;)

Jeg begynner neste torsdag, og kjenner at jeg er utrolig spent! Hvilket forsøk for dere er dette. Er vårt første, så alt er litt vel spennede til tider ;)

Så kjekt å høre! Vi har også vårt første forsøk! Føler ting har gått både fort OG sakte på samme tid.. :p har du fått medisinene dine? Jeg har en veldig travel og til tider stressende jobb så jeg håper i det lengste at medisinene er snille med meg.. :)

tror jeg gikk et par uker før jeg merket noe..hodepine og litt hetetokter...

Så kjekt å høre! Vi har også vårt første forsøk! Føler ting har gått både fort OG sakte på samme tid.. :p har du fått medisinene dine? Jeg har en veldig travel og til tider stressende jobb så jeg håper i det lengste at medisinene er snille med meg.. :)
Har ikke hentet de ut enda, men dro innom apoteket i dag for å sjekke at de hadde alt inne. Fikk også sjekket prisene på alt også. Greit å være forberedt ;) Jeg har også en veldig hektisk jobb, og så er jeg ganske nyansatt også som gjør at jeg blir enda mer bekymret for symptomer. Men må bare ta det som det kommer :) Blir vel forhåpentligvis verdt alt en vakker dag i nær fremtid!!

Har ikke hentet de ut enda, men dro innom apoteket i dag for å sjekke at de hadde alt inne. Fikk også sjekket prisene på alt også. Greit å være forberedt ;) Jeg har også en veldig hektisk jobb, og så er jeg ganske nyansatt også som gjør at jeg blir enda mer bekymret for symptomer. Men må bare ta det som det kommer :) Blir vel forhåpentligvis verdt alt en vakker dag i nær fremtid!!

Så bra at du har forberedt deg litt! :) det er dyrt.. Men verdt det!! Jeg har begynt på spray og det går kjempefint! Jeg er ganske trøtt men det er faktisk det eneste.. Så langt iallefall! :) jeg er også nokså nyansatt (oktober) og jobben krever litt at jeg følger med.. Men det går! :)

Så bra! Håper den gode trenden fortsetter og at jeg er like heldig :)

hetetokter og migrene anfall og ja kjempe trøtt...kom etter tre dager tror jeg.

Hvordan går det Lillesin? Håper det fortsatt kun er trøttheten du merker! :) Skal starte dag to nå, men kjenner ikke så mye enda.

Hvordan går det Lillesin? Håper det fortsatt kun er trøttheten du merker! :) Skal starte dag to nå, men kjenner ikke så mye enda.

Er det meg du mener? :) jeg har desverre fått litt fler bivirkninger.. Er helt slått ut om dagen! Føles som første dag i influensa om du skjønner følelsen? Tung i hodet,sliten og trøtt! Jeg har lange dager på jobb så kan være det i sammen med sprayen da! Så godt du er igang! :) merker du noe?

Ha ha, ble litt kluss med nicket, gitt! ;) Merker foreløpig ingenting, men det er jo kun dag to, så det ville vært ille. Men er spent på helga. Håper jeg slipper unna det aller verste. Er i ny jobb, og får ikke ta ut noe egenmelding før etter andre måned. Må ha sykemelding for ikke å tape penger. Og dét skal man jammen bekymre seg for i disse dager! ;)

vet ikke om det har noen betydning om at jeg går på dobbel dose allergimedisiner denne gangen. men jeg har bare en brøkdel av symptomenne denne gangen enn sist. så kanskje etvtips å prøve å ta allergitabletter hvis du ikke allerede gjør det : Du får tak i et brett med 10 tabletter på uten resept på apoteket. :

Back
Topp