Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg brukte synarela nesespray ble jeg utrolig trøtt og uopplagt.. noe som var veldig slitsomt, følte ikke jeg fikk nok søvn. Kunne sikkert ha sovet heletiden!Jeg begynner på synarela nesespray i morgen og skal ta denne to ganger om dagen fram til uttak i mars. Det jeg lurer på en når merket dere bivirkninger og hvilke bivirkninger fikk dere?![]()
Jeg begynner neste torsdag, og kjenner at jeg er utrolig spent! Hvilket forsøk for dere er dette. Er vårt første, så alt er litt vel spennede til tiderJeg begynner på synarela nesespray i morgen og skal ta denne to ganger om dagen fram til uttak i mars. Det jeg lurer på en når merket dere bivirkninger og hvilke bivirkninger fikk dere?![]()
Jeg begynner neste torsdag, og kjenner at jeg er utrolig spent! Hvilket forsøk for dere er dette. Er vårt første, så alt er litt vel spennede til tider
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke hentet de ut enda, men dro innom apoteket i dag for å sjekke at de hadde alt inne. Fikk også sjekket prisene på alt også. Greit å være forberedtSå kjekt å høre! Vi har også vårt første forsøk! Føler ting har gått både fort OG sakte på samme tid..har du fått medisinene dine? Jeg har en veldig travel og til tider stressende jobb så jeg håper i det lengste at medisinene er snille med meg..
![]()
Har ikke hentet de ut enda, men dro innom apoteket i dag for å sjekke at de hadde alt inne. Fikk også sjekket prisene på alt også. Greit å være forberedtJeg har også en veldig hektisk jobb, og så er jeg ganske nyansatt også som gjør at jeg blir enda mer bekymret for symptomer. Men må bare ta det som det kommer
Blir vel forhåpentligvis verdt alt en vakker dag i nær fremtid!!
Hvordan går det Lillesin? Håper det fortsatt kun er trøttheten du merker!Skal starte dag to nå, men kjenner ikke så mye enda.