Drømmedama2.0
Flørter med forumet
Jeg lurte litt på hva dere tenker rundt det å fortelle. Har noen gjort det allerede, eller vil noen vente frem til 12. uker før de forteller noen? Gøy å høre andres tanker

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker å vente så lenge jeg kan, men noen har fått vite det pga litt ulike grunner som gjør at dem måJeg lurte litt på hva dere tenker rundt det å fortelle. Har noen gjort det allerede, eller vil noen vente frem til 12. uker før de forteller noen? Gøy å høre andres tanker![]()
Støtter deg der, blir nok en TUL her også snart, og fortelle de nærmeste familie og noen venner rundt påsketider. Umulig for meg å holde det skjult uten å bli fersket. Var gravid ifjor, med spontanabort ganske tidlig og delte det med mange både før og etter. Da nøyt jeg veldig den tiden jeg hadde som gravid, som var gøy. Seff litt slitsomt når alle skulle spørre om hvordan det gikk hver mulighet i etterkant. Men jeg kommer til å være like åpen denne gangen også, uansett hva som skjerVi forteller ikke før etter ordinær tidlig ultralyd. Forrige svangerskap ble MA oppdaget på OTUL. Pga barna våre venter vi til etter den, siden vi vil at de skal få vite først.
Kommer til å fortelle en venninne før det, men bare fordi vi egentlig skal på et arrangement sammen, greit at hun vet at jeg ikke blir å drikke![]()
Skjønte det, vi hadde helt ulike tanker du og jegOps, forrige skulle jeg sitere drømmedama
Håper at spirene vår sitter denne gangenSkjønte det, vi hadde helt ulike tanker du og jeg![]()
Godt å høre at noen tenker litt likt. <3Støtter deg der, blir nok en TUL her også snart, og fortelle de nærmeste familie og noen venner rundt påsketider. Umulig for meg å holde det skjult uten å bli fersket. Var gravid ifjor, med spontanabort ganske tidlig og delte det med mange både før og etter. Da nøyt jeg veldig den tiden jeg hadde som gravid, som var gøy. Seff litt slitsomt når alle skulle spørre om hvordan det gikk hver mulighet i etterkant. Men jeg kommer til å være like åpen denne gangen også, uansett hva som skjer
Enig <3Håper at spirene vår sitter denne gangen