Når forteller du til

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Sjefen din??

Jeg har vært veldig fram å tilbake. Vurderte fortelle i går, siden eg er så kvalm, og trøtt. og vondt i bekkenet. Noen oppgaver eg burde trappe ned på allerede, men er ikke klar for at alle kollegaene får vitet d enda! Og har en sjef som ikke holder taushetsplikten sin helt som hun skal, så banner på at hun sier d til pedlederen min og hun ene på avdelingen siden de er så close... NEI, får vente til jeg er klar for at alle på jobben får vite.. (rundt uke 12) . :P
 
Jeg og tenker å holde det for meg selv frem til uke 12 :-) Såfremt jeg ikke blir dårlig i svangerskapet da :p
 
Kommer til og vente til uke 12, da har jeg forhåpentligvis vært på tidlig ul og sett at alt er ok og.
 
Tror jeg kommer til å fortelle hvis alt går bra på ultralyden i neste uke. Eller skal på ultralyd på torsdag kl 18:00 så venter gjerne til mandagen etterpå. vil da være 7+4.
Alle her vet at vi mistet i august og at vi prøver så de fleste har jo antennene ute. Regner ikke med å kunne holde det hemmelig så mye lenger. Er jo bar edamer her på huset :p
 
Jeg håper å kunne holde meg til uke 12, men må nesten se formen an. Blir jeg dårlig ser jeg ingen annen utvei enn å fortelle det.
Er også redd for at det vil bli synlig innen den tid. Sist hadde jeg fått en liten kul rundt da, og er det ikke sånn at magen gjerne kommer litt før ved andre graviditet?
 
Kommer sikkert si det når jeg vart på tidlig ul. Har ikke fått time enda, men tipper det blir innen to uker :) er 8 uker imorgon så komme vare ganske så langt på vei føler jeg før jeg forteller det :)
 
Venter på ny kontrakt, så det blir i hvert fall ikke før den er signert. Venter sikkert til etter første kontroll i hvert fall.
 
Jeg fortalte til sjefen i uke 8+5 og resten av avdelingen på jobben nå på tirsdag, uke 13+5. Alle ble så glade på mine vegne, da de vet at jeg har hatt ønsker om en liten bebis lenge. :D
 
Jeg har fortalt det allerede.. Orker ikke å holde det hemmelig, og drive å bortforklare hvorfor jeg ikke løfter så mye tungt lenger. I tillegg vet alle at vi prøver på nestemann, så ryktene hadde bare begynt å gå.. :)
 
Skal prøve å vente til jeg har passert 12 uker.. :) :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Fortalte til sjefen i dag. Pga d som skjedde på ul, og at Eg ikke orket tilbake på jobb. Og siden d blir litt fram og tilbake neste uke med blodprøver,jordmor og forhåpentligvis en ny ul. Hin lovde ikke si noe til noen, så håper hun holder d.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også fortalt det allerede! Kjente at jeg trengte litt støtte, og at noen andre vet, siden jeg er så sliten! Det har gjort til at jeg har fått litt hjelp i klasserommet, og det er veldig deilig!! :)
 
fortlate det da testen blei pos.. (og spøken i det hele her er att jeg og gubben er sjefen på jobb her hehe)
 
Jeg vil vente så lenge som mulig. Men når magen begynner å synes (den ploppet fort ut sist og det sies at magen kommer tidligere frem andre gangen...) eller jeg blir skikkelig dårlig (ble det sist) skal jeg fortelle det.
 
Jeg fortalte det samme dag som jeg fant det ut. Men nå jobber jeg i en familiebedrift og pappa er sjefen. Så da var det likegreit å si det med en gang :)
 
Har veeeldig lyst å si det til sjefen, men vil samtidig ikke at hun er den første jeg sier det til utenom mannen. Først vil jeg liksom at alle nære skal vite det, og det skjer jo ikke før ca uke 12-14, så spørs om jeg kan vente så lenge. Får se om jeg får noen tydelige plager som ikke kan skjules, da har jeg kanskje ikke noe valg.
 
Sist gang, dum som et brød, fortalte jeg det i uke 5.


Denne gang har jeg ikke noen sjef å forholde meg til.
 
Back
Topp