Når forteller du på jobb?

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
?

Jeg tenker å vente til TUL er overstått, med mindre jeg blir veldig dårlig da.. Da må jeg ha en samtale om tilrettelegging.

Kommer til å vente til uke 12 og TUL er tilbakelagt med mindre jeg har behov for tilrettelegging. Lite sannsynlig da jeg har en kontorjobb :)

Fortalte samme dag som jeg hadde positiv test. Må ha tilpasning fra første dag. Bare sjefen som vet, ingen andre på jobb. De andre får vite om noen uker.

Regner med å fortelle sjefen en gang mellom uke 12-14, med mindre jeg trenger tilrettelegging før. Kollegaene mine får vel vite det ettersom magen vokser seg til

Tror jeg skal fortelle sjefen om noen uker, kanskje uke 12. jobber med utagerende demente så vil gjerne ha litt tilrettelegging

Håper å vente til uti oktober en gang. Får ny arbeidsplan og vil ikke at jeg plutselig får mindre vakter fordi jeg er gravid. Ja desverre tror jeg det er noe som kunne blitt gjort på min jobb. En kollega vet det. Thats it:):alien

Må dessverre fortelle det så fort ferien er over, på grunn av tilrettelegging. :grumpy:

Jeg håper jeg klarer å vente ihvertfall til uke 12, men nå har jeg blitt så kvalm at det kanskje blir litt vanskelig. Kanskje jeg sier det til sjefen og prøver å holde det skjult for de andre en stund til.

Jeg er student med deltidsjobb, så tenker jeg venter til uke 12 før jeg forteller jobben [emoji16] Allerede kontaktet skolen da jeg ønsker å fullføre skoleforløpet dersom det er mulig [emoji85]

Tenkte å vente til jeg har sett hvordan det ser ut på TUL! :)

Back
Topp