Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
faller kanskje under gave, men gi han en sånn dukke som kan bade og "spise" og sånn, så han kan få lov og øve på og bli storebror?Eneste i familien min som vet det er mamma og ene broren min. Resten får vite når fireåringen har fått vite det. Han skal få vite det etter ultralyd i uke 12. Det er 23 mars.
Tenker å gjøre skikkelig stas på det når vi skal fortelle det til fireåringen. Han spør etter søsken flere ganger i uka, og vi gleder oss såå mye til å fortelle det til hanSkal kjøpe gave til han og heliumballong og pynte i stua. Og kanskje kake til frokost? Andre forslag?
Arbeidsgiver får vite etter ultralyden.
Har tenkt på det, ja! Og kanskje finne en dukkevogn på Finn. Han elsker å leke med dukker i barnehagen, så tror det ville passet bra!faller kanskje under gave, men gi han en sånn dukke som kan bade og "spise" og sånn, så han kan få lov og øve på og bli storebror?![]()
med tanke på at jeg aldri har kommet så langt før, og aldri har sett ett bankende hjerte på ultralyd før, så var vi ganske sikre denne gangen at det mest trolig går bra videre også
hvis ikke så vet jo familien hvorfor vi har det vanskelig, og får mye mer støtte i rundt oss enn hvis vi holder det hemmelig