Når forteller dere?

Er 9+3 nå, og nærmeste familie veit om d :happy: Resten blir nok ikke før jeg skal på tidlig utralyd i uke 12.

Eneste i familien min som vet det er mamma og ene broren min. Resten får vite når fireåringen har fått vite det. Han skal få vite det etter ultralyd i uke 12. Det er 23 mars.

Tenker å gjøre skikkelig stas på det når vi skal fortelle det til fireåringen. Han spør etter søsken flere ganger i uka, og vi gleder oss såå mye til å fortelle det til han ♥️ Skal kjøpe gave til han og heliumballong og pynte i stua. Og kanskje kake til frokost? Andre forslag?

Arbeidsgiver får vite etter ultralyden.

Eneste i familien min som vet det er mamma og ene broren min. Resten får vite når fireåringen har fått vite det. Han skal få vite det etter ultralyd i uke 12. Det er 23 mars.

Tenker å gjøre skikkelig stas på det når vi skal fortelle det til fireåringen. Han spør etter søsken flere ganger i uka, og vi gleder oss såå mye til å fortelle det til han ♥️ Skal kjøpe gave til han og heliumballong og pynte i stua. Og kanskje kake til frokost? Andre forslag?

Arbeidsgiver får vite etter ultralyden.
faller kanskje under gave, men gi han en sånn dukke som kan bade og "spise" og sånn, så han kan få lov og øve på og bli storebror? :D

faller kanskje under gave, men gi han en sånn dukke som kan bade og "spise" og sånn, så han kan få lov og øve på og bli storebror? :D
Har tenkt på det, ja! Og kanskje finne en dukkevogn på Finn. Han elsker å leke med dukker i barnehagen, så tror det ville passet bra!

Fortalte det til familien etter vi var på ultralyd på fredag og så ett bankende hjerte :Heartpink med tanke på at jeg aldri har kommet så langt før, og aldri har sett ett bankende hjerte på ultralyd før, så var vi ganske sikre denne gangen at det mest trolig går bra videre også:happy: hvis ikke så vet jo familien hvorfor vi har det vanskelig, og får mye mer støtte i rundt oss enn hvis vi holder det hemmelig:happy:

Fortalt til mine foreldre og ene søstra. Venter med resten en stund. Barna får ikke vite før etter første UL tror jeg,

Fortalte det til sjefen i dag, og det gikk veldig bra. Er bare 9+2, men med tanke på planlegging av neste skoleår er det greit å bare si det. Ellers vet noen nære kollegaer det, mine foreldre og ene søstera mi :)

Back
Topp