Grisaiboka
Glad i forumet
tilrettelegging har vi krav på, men når VI er så dårlige (er som sagt sykemeldt og uggen selv) så er det bedre at de får inn folk som kan gjøre den hele og fulle jobben! jeg har jobbet i Bhg i mange år og har vært avd.leder og ser at noen ganger er det til det beste at folk sykemelder seg og at man kan få inn noen som kan gjøre hele jobben!
denne gangen var det min tur å høre mine egne ord, så nå ligger jeg på sofaen og henter styrke til å komme tilbake![]()
vi har ikke en kontorjobb der vi kan lukke døren og si at nå trenger jeg litt tid......slik funker ikke de søte små, er vi på jobb så må vi være 100% på![]()
Det er jeg enig med deg i, er selv pedleder og vet hvordan dagen er i en barnehage, men jeg føler at jeg nesten blir nektet å komme inn i barnehagen. Jeg kunne fint jobbet litt på toppen, men hun er jo ikke interessert i det heller. Det ville jo bare vært positivt for avdelingen og huset dersom jeg fikk brukt tid på å feks holde på med dokumentasjon. Men neida, jeg ligger hjemme i stedet og føler at jeg blir skvist ut..