Når forteller dere søsken?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Når forteller dere søsken om graviditeten og hvor gamle er de? :)

Her fortalte vi barna rundt uke 10, fordi jeg da hadde vært dårlig så lenge. De begynte å bli litt bekymret når jeg fortsatt var like dårlig hver gang de kom til oss:rolleyes: Er samboeren mine sine barn, så vi har de annenhver uke.
De er 8 og 11 år gamle:Heartblue

2 og 4 år. Fortalte i veke 9. Eldste begynte å bli engstelig pga forma mi so var best for oss å berre fortelle :)

Forteller etter UL i uke 13 når vi vet om alt er bra:)

Folk har begynt å gjette det pga formen min. Så nå vurderer vi å si det til barnet vårt på 3,5 år. Vil ikke at han skal få høre det fra noen andre. Men føler det er litt tidlig siden jeg kun er 8+4. Allikevel får jeg ikke gjort så mye annerledes når folk allerede har forstått det:confused:

Titter innom fra januar 2023 :rolleyes:
Her er formen såpass at jeg synes det er vanskelig å bortforklare og prøve å late som at alt er bra.. Jeg er aldri syk eller hjemme fra jobb vanligvis. Skal på TUL mandag, da er jeg 6+6.. Planen var å holde det hemmelig frem til ihvertfall uke 10, men nå er jeg usikker på om det går. Jeg/vi vil jo være de som forteller det.. Mi er 12år nå.

Her er det ikke så mye vits i å fortelle det på noen måte der jentungen er for liten til å skjønne :) men snakker ofte om baby i magen :)

Back
Topp