Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har to på 7 og 9år som jeg har veldig lyst å fortelle pga dårlig samvittighet, da jeg er mye sliten og kvalm.. Igjen så er jeg redd noe skjer og skuffelsen blir stor
Har du en plan for hvordan derd skal fortelle det?
Vi forteller det etter uke 12 til sønnen min.. Muligens at vi venter litt ekstra også. Har av og til hatt lyst til å fortelle det siden jeg er så dårlig, men har bare sagt at jeg er syk..
Vi venter til etter uke 12. Guttene mine på 9 og 12 har lenge ønsket seg småsøsknene. Tror det blir stas for dem med nyheten
Tenker vi viser bilde av ultralyd bilde, når vi skal fortelle det
Vi fortalte det når jeg var 5 uker på vei, ventetiden blir lang, men hun var så bekymret for meg som var «syk» hele tiden midt i corona og alt.
Jeg forklarte henne at når det er så tidlig i en graviditet vet vi ikke enda om det utvikler seg å blir en baby, eller om det bare forsvinner igjen. (Ville at hun skulle være forberedt, men forenklet det og til la ikke embryoet så mye liv i form av at hjerte slå, det er en baby osv. Bare at det kan utvikle seg til å bli baby, eller så gjør det ikke det) det funket bra hos oss
Vi skal si det på fredag etter tul hvis alt er bra. Er 7+5 da. Sønnen vår er snart 4 år, men veldig moden for alderen. Vi vil ikke si det til andre uten at han vet det.
Så han skal få fortelle det til de som skal bli besteforeldre. ❤