Når forteller dere søsken?

Cess2

Blir kjent med forumet
Når tenker dere å fortelle søsken om nyheten?

Vi har to på 7 og 9år som jeg har veldig lyst å fortelle pga dårlig samvittighet, da jeg er mye sliten og kvalm.. Igjen så er jeg redd noe skjer og skuffelsen blir stor:smiley-ashamed005

Har du en plan for hvordan derd skal fortelle det:happy:?

Skal fortelle det neste uke om alt ser bra ut på TUL. Har en som blir 8. Har snakket mye om dette for å forberede han på nyheten.

Vi forteller det etter uke 12 til sønnen min.. Muligens at vi venter litt ekstra også. Har av og til hatt lyst til å fortelle det siden jeg er så dårlig, men har bare sagt at jeg er syk..

Vi venter til etter uke 12. Guttene mine på 9 og 12 har lenge ønsket seg småsøsknene. Tror det blir stas for dem med nyheten:hilarious:
Tenker vi viser bilde av ultralyd bilde, når vi skal fortelle det:)

Vi fortalte det når jeg var 5 uker på vei, ventetiden blir lang, men hun var så bekymret for meg som var «syk» hele tiden midt i corona og alt.

Jeg forklarte henne at når det er så tidlig i en graviditet vet vi ikke enda om det utvikler seg å blir en baby, eller om det bare forsvinner igjen. (Ville at hun skulle være forberedt, men forenklet det og til la ikke embryoet så mye liv i form av at hjerte slå, det er en baby osv. Bare at det kan utvikle seg til å bli baby, eller så gjør det ikke det) det funket bra hos oss :)

Vi skal si det på fredag etter tul hvis alt er bra. Er 7+5 da. Sønnen vår er snart 4 år, men veldig moden for alderen. Vi vil ikke si det til andre uten at han vet det.
Så han skal få fortelle det til de som skal bli besteforeldre. ❤

Back
Topp