Når forteller dere på jobb?

Pasjonsfrukt:)

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Når tenker du fortelle på jobb at du er gravid? Tror jeg vil si det før det synes / at folk begynner spekulere, men tenker også vente til jeg «må». Tror jeg sa det uke 13 første gang, men det var fordi jeg skulle på jobbreise og ikke orket prøve holde det hemmelig den turen.

Når tenker du fortelle på jobb at du er gravid? Tror jeg vil si det før det synes / at folk begynner spekulere, men tenker også vente til jeg «må». Tror jeg sa det uke 13 første gang, men det var fordi jeg skulle på jobbreise og ikke orket prøve holde det hemmelig den turen.
Regner med det blir etter jul hvis jeg har blitt dårlig og må sykmeldes.. Hadde tatt ut ferie hele desember etteg ulønna perm i høst med forrige barnet, så har ikke vært fullt tilbake enda engang :smiley-ashamed004

Allerede sagt det til sjefen, uke 6+3. er sykmeldt grunnet kvalme og BT fall som ikke passer med 12 t vakter.
Stoler på sjefen og ønsket å si det nå da jeg må på svangerskapspenger fra uke 12

Tror det blir nyttår for meg, men spørs hvor lenge kvalmen varer :depressed: Hvis det blir bedre enn nå, venter jeg til uke 13. Hvis det er så jævlig som nå, forteller jeg litt før nyttår (uke 10) for å sykemelde

Jeg er kjempekvalm hele dagen og hadde lyst til å fortelle det til sjefen allerede nå for å sykemelde. Men heldigvis har jeg juleferie litt tidlig dette året: f.o.m. kommende torsdag. Så jeg tar hjemmekontor siste 3 dager og så ferie til 1.jan.

Sjefen vet det (han har allerede gitt navn til poden :laughing002 ) men øvrige får nok ikke vite det før etter 12 uker iallefall - eventuelt lenger hvis jeg klarer å skjule det :happy:

Vil helst vente til februar før jeg sier noe, men det vil også avhenge av formen såklart. Jeg startet i ny jobb 1. august og det er vanvittig mye sykefravær der, så jeg gleder meg ikke akkurat til å meddele at jeg også kommer til å bli borte :bag:
Jeg vet jo ganske sikkert at jeg kommer til å bli 100% sykemeldt tidlig, sannsynligvis fra mars en gang, så tenker det er greit å bli ferdig med prøvetiden først :bag:

Dessuten så spørs det jo om det er mulig å skjule det så lenge. Føler allerede at jeg må skjule magen da de to forrige har tøyd godt :shy:

Forteller det nok når jeg er tilbake på jobb i januar, både fordi jeg er på vei til å bli ganske kvalm og fordi jeg føler at jeg må få lagt en slagplan for jobben når jeg er i perm :happy:

Har allerede fortalt det. Er så trøtt og kvalm og synes det er greit å ha sjefens forståelse for at jeg kanskje ikke er helt «på»! Er 7+3, fortalte i forrige uke.

Back
Topp