Når forteller dere foreldrene deres?

sjøhest

Glad i forumet
?

En gang etter 18.mai[:)] Er 8 uker 22.mai, så blir rundt da.

jeg har lyst å fortelle det allerede... Men vet ikke om jeg burde. :S

Men kan jeg spørre om en ting til - mannen er ikke like hypp på å fortelle som meg, men vil det være frekt/dumt å fortelle bare til mine og så vente noen uker med hans?

Vi har fortalt det til mamma og søsteren min, familien hans får vite det i uke 12.

Ok... Skal hjem til helga, kommer sikkert til å si det da. Sa ingenting sist jeg var gravid, så mista jeg i uke 6.. Var litt kjipt å ikke ha mamsen å snakke med.

vi skal fortelle begge parter likt[:)] og når... hmm... når vi ikke klarer å holde hemmelig lenger[8D]

ORIGINAL: sjøhest

Men kan jeg spørre om en ting til - mannen er ikke like hypp på å fortelle som meg, men vil det være frekt/dumt å fortelle bare til mine og så vente noen uker med hans?

Vi har fortalt det til mine foreldre....... venter med resten til uke 12[:D]

Jeg vil gjerne fortelle det, men jeg vet mamma vil fortelle det videre (hun mener godt, men det er liksom ikke alltid praktisk at hun gjør sånt).

Så jeg skal prøve og vente i det lengste :)

- Myth -

Jeg ringte mamma etter første positiv test[:D] Dagen etter tok jeg en test til som sto gravid og da ringte jeg pappa..[:D]

venter nok på eventuelt tidlig ul eller 12 uker

Mamma vet det, hun sto ved siden av meg og prøve og finne ut om den svake streker på første testen var der eller ikke! Hehe[:)] Jeg har et veldig nært forhold til mamma og siden jeg har hatt sa eller ma for hver gang jeg har blitt gravid så er jeg litt bekymra i begynnelsen. Og da er det godt og ha henne og prate med[:)]
Pappa og resten av familien får vente til etter uke 12[:)]

ORIGINAL: sjøhest

Nei, det syns jeg ikke er verken frekt eller dumt[:)] Her er det mamma og pappa som får vite det først av foreldrene (har 3 sett med kommende besteforeldre), kun fordi jeg er overbevist om at hun ser det på meg, så derfor vil jeg fortelle det selv før hun spør[8D] Så tar vi resten som det passer seg med besøk osv[:)]

Jeg mista også sist, og da hadde jeg ikke sagt det. Men følte det ble så rart og tungt å holde det skjult. Så nå får det gå som det går :)

Vi har ikke tenkt til å si noe før det begynner å synes vi... Det skal være vår lille hemmelighet...hihi... [:)]

Jeg har fortalt det til mamma, men vi venter litt med resten.. Får se hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig..

Vi har sagt det til foreldrene mine og til søstra mi. Ellers har jeg sagt det til ei venninde. Det er sååå vanskelig å holde tett[8D]

Back
Topp