Når forteller dere det ??

kula1882

Betatt av forumet
Da tenker jeg på familie,barn venner og kollegaer, de dere omgås. Har lyst tiø å roooope det ut til alle jeg men er bare 8uker enda......når forteller dere det?

Vi har fortalt de nærmeste det for en god stund siden, hehe... Jobben min vet det også... Resten venter vi med til etter uke 12. Tenker 1 april, kanskje? ;)

Vi har fortalt de nærmeste det for en god stund siden, hehe... Jobben min vet det også... Resten venter vi med til etter uke 12. Tenker 1 april, kanskje? ;)

venter nok til uke 12 tenker jeg.. noen som vet det allerede da jeg ikke akkuratt er i form å har trengt litt hjelp med kiddo f eks.. mått sagt det til sødagskole gjengen for å gi en forklaring på hvorfor jeg har mått trekt meg.. (ikke fear å ringe hver gang å si jeg spyr liksom)

Pga at eg e så dårlig og sjukemeldt så vett alle på jobb det, begge sett m foreldre og alle søsken, våre nærmeste venner, og et søskenbarn.

På lørdag ska me i 80årsdag t morfar min, så då ska han og mormor, og en tante og onkel av meg få vita det . Etter dette e d kje så nøye kem så får veta d, men d blir ikkje facebookmateriale, heller ikkje plakat på bygdå akkurat. 

Jeg tenker det blir mellom uke 10-12 når vi forteller det. Er i uke 7 nå. Bare håper ikke kvalmen tar helt overhånd, så vi klarer å holde det skjult....

Her vet alle våre nærmeste det, så får folk bare vite etterhvert.... jeg kommer ikke te og skrive noe på facebook men skjuler det heller ikke 

Har ikke sagt det til noen enda men tenker mamma og pappa får vite det til søndag. Godt å ha noen å snakke med :) Men ellers kommer vi til å vente så lenge som mulig.. Helst til uke 12...

Her vet mora mi det, søstra mi og 2 av brødrene min, svigers og søstra til sambo ( og så alles bedre halvdel selvfølgelig. )+ Sjefen min.
Så mange vet det allerede, uten at det var planlagt. MEn litt godt at folk vet det med tanke på det jeg har gått igjennom de siste 2 ukene emoticon

Noen gode venninner var de første som fikk vite det, må jo ha noen å snakke med.. Så måtte jeg si det til mamma, søs og bror i går, siden vi har planlagt å dra bort neste helg og rydde ut av huset til pappa som vi arva for noen år siden. Men sånn formen er nå så tror jeg ikke det blir så lett for meg så måtte bare si det. Men vil vente med å fotelle resten av søsknene mine det og sambos familie til vi vet alt er bra, skal på UL nesten torsdag. Da sier vi det nok til familien. Det er vanskelig å skjule siden jeg kaster opp i ett, og har løyet til flere i familien når de spør om jeg har vært på jobb og om jeg skal og syns det er fælt å snakke meg bort.. Så.. blir å si det så snart vi vet at alt er bra der inne. På jobb tror de jeg er sykemeldt pga senebetennelse, siden jeg var det i januar.. Hehe.. lot dem bare tro det jeg.. Men kommer nok ikke til å bli så lenge før man begynner å spekulere.. blir nok sykemeldt lenge..

Forteller det i uke 12/14:)

Forteller det i uke 12/14:)

Mamma var det aldri noedvendig aa fortelle det til, ho visste at eg var gravid eit doegn etter at spira var unfanga.

I dette tilfellet saa skal det sies at mi mor aldri har tatt feil paa noko.

Pappaen til barnet fekk vite det saa fort eg fekk vite det.

Faren min han har eg ikkje sagt noko til. (Det er der bomba kjem til aa eksplodere)

Ungane til samboeren dei faar vite det naar det ikkje lengre er mogleg aa skjule det.

Ex mannen min har faat vite det, og min bestevenn, og hans soester og bestevenn.

Hans ex kone faar vel vite det av barna sine.

Alle andre ser det vel naar magen vokser.

Etter uke 12 forteller vi det!
Eneste unntaket er sjefen min som får vite det neste uke etter ultralyd (dersom alt er bra).

Er 8+1 og i dag ble det helt offisielt ;) Så nå vet alle det! Familie og de nærmeste har visst det 1-2 uker alt, men alle andre fikk vite det i dag etter ultralyden

Nå vet alle vi vil fortelle det til at vi skal ha en til. Familie, jobb og venner har fått nyheten, så får de andre komme litt etter hvert...

Her blir det ikke fortalt før jeg må.. planlegger å vente så lenge som mulig, men magen kommer raskere enn de to første gangene så blir nok vanskelig. Helst ikke før uke 12, men helst etter ord. ul.. i wish! :P

Fortalte det til foreldrene mine og søsknene min og svigers og broren til sambo. De er vel di eneste som vet det hittil. De fikk vite det på tirsdag, da var jeg 7,2

Moren min fikk en gave med to nøster og et brev der det sto

Kjære mormor! (hun er bare farmor fra før av)
Du hadde vært en engel om du kunne strikket
et par votter, lue, sokker og en ulldress til meg.
Det er ganske kaldt å komme til verden i oktober,
og jeg er sikker på at ull strikket av mormor er
noe av det beste en kan ha på seg.

Hilsen barnebarn nr. 3. :)

Hun fikk helt sjokk, og forsto ikke helt at brevet var til henne før hun så på de forventningsfulle ansiktene til meg og sambo :P :D

Foreldrene til sambo fikk hvert sitt gavekort. på fremsiden sto det

EKSLUSIVT GAVEKORT

og når du åpnet kortet så står der:

Gavekort på ubegrenset babykosing fra og med oktober
GRATULERER!
(vet dere er altfor unge enda, men dere har herved fått tittelen besteforeldre!)

De ble så glade at de ikke visste hvor de skulle gjøre av seg. Dette var deres første barnebarn, og den første babyen i familien på leeenge.

Camillemi skrev:
Fortalte det til foreldrene mine og søsknene min og svigers og broren til sambo. De er vel di eneste som vet det hittil. De fikk vite det på tirsdag, da var jeg 7,2

Moren min fikk en gave med to nøster og et brev der det sto

Kjære mormor! (hun er bare farmor fra før av)
Du hadde vært en engel om du kunne strikket
et par votter, lue, sokker og en ulldress til meg.
Det er ganske kaldt å komme til verden i oktober,
og jeg er sikker på at ull strikket av mormor er
noe av det beste en kan ha på seg.

Hilsen barnebarn nr. 3. :)

Hun fikk helt sjokk, og forsto ikke helt at brevet var til henne før hun så på de forventningsfulle ansiktene til meg og sambo :P :D

Foreldrene til sambo fikk hvert sitt gavekort. på fremsiden sto det

EKSLUSIVT GAVEKORT

og når du åpnet kortet så står der:

Gavekort på ubegrenset babykosing fra og med oktober
GRATULERER!
(vet dere er altfor unge enda, men dere har herved fått tittelen besteforeldre!)

De ble så glade at de ikke visste hvor de skulle gjøre av seg. Dette var deres første barnebarn, og den første babyen i familien på leeenge.

Så koselige måter å fortelle det på :)

Her vet søsteren min og svogeren min det, og våre 2 nærmeste vennepar. Besteforeldrene får vite det om 2 uker, etter UL :)
Resten av verden får vite det etterhvert, men kommer ikke til å annonsere det på facebook tror jeg. Ikke før etter ord. UL kanskje..? :)

Alle fikk vite det før uke 8 da jeg har vært så dårlig.
Jobben fikk vite med en gang..

Back
Topp