Når forteller dere det til storesøsken?

Sitron90

Glad i forumet
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
gleder meg sånn til å fortelle det til snupp:Heartbigred men prøver å vente lengst mulig.

Når forteller dere? Og på hvordan måte skal dere fortelle? :Heartpink

Han er to, så har fortalt det. Han skjønner ikke så mye enda da<3

Jeg har litt lyst å ha junior med på en ul hos jordmor (jm jeg vil gå til har ul på kontoret) slik at han kan få se lillesøster/-bror Hvis ikke, så sier vi det nok etter en lesestund. Junior blir hvertfall den første som får vite det, for ønsker han skal fortelle det til besteforeldrene ❤

Jeg har litt lyst å ha junior med på en ul hos jordmor (jm jeg vil gå til har ul på kontoret) slik at han kan få se lillesøster/-bror Hvis ikke, så sier vi det nok etter en lesestund. Junior blir hvertfall den første som får vite det, for ønsker han skal fortelle det til besteforeldrene ❤

Så utrolig hyggelig, tenk kor glad han kjem til å bli, fantastisk :)
Tenker også at snupp skal få vite det først :Heartbigred

Vi skal på UL 9.november. Er da ca 11 uker. Tenker vi forteller det etter vi har vært der, viss alt ser fint ut :happy:

Allerede fortalt til våre ❤️ Mannen tulla med snuppa på 12 at skolen hadde ringt for å fortelle noe viktig men at jeg måtte fortelle det. Lillebror på 3 var veeeldig spent på hva skolen ville storesøster. Så fortalte jeg at jeg hadde et lite frø i magen som kanskje kom til å bli en baby om en stund. Minste ble helt i 100 og storesøster gråt av glede ❤️

Allerede fortalt til våre ❤️ Mannen tulla med snuppa på 12 at skolen hadde ringt for å fortelle noe viktig men at jeg måtte fortelle det. Lillebror på 3 var veeeldig spent på hva skolen ville storesøster. Så fortalte jeg at jeg hadde et lite frø i magen som kanskje kom til å bli en baby om en stund. Minste ble helt i 100 og storesøster gråt av glede ❤️

Så herlig :Heartbigred

Har fortalt :)

Minste snakker allerede til frøet i magen :p

vi har fortalt våre gutter på 2 og 3. Hade liksom vart lite morsomt om dem fortalte det vidare :D Dem har ikke pratat så mycket om det, men tänker att vi blrjar prata litt mer med dem efter TUL, så kanske det läcker ut da :dance008

Går dette veien vil vi nok vente enda.... bare 4+1 i dag.... snart 4 år og kommer nok til å fortelle det til alle i bhg; kan godt vente litt med det [emoji85] men samtidig er jeg alltid aleine med ho på morraen pga samboers jobb så spørs åssen formen min blir å.....

Venter til vi har vært på ul i uke 11+0. Da kan vi også vise bilder og det er ikke så farlig om de sladrer i bhg:)

Venter vertfall til jeg er 12+ uker på vei. Gutten vår er 5 år og har mast lenge på baby. Siden vi har prøvd å bli gravid i 2 år og endelig blitt gjennom ivf så tørr vi rett og slett ikke fortelle før det er mer sikkert, vil ikke gi han gode nyheter tilfelle det går galt :)

Snakker med kommende Storesøster om det hver dag, men hun er jo bare 5 mnd, så ikke skjønner hun no av det og ikke kan hun sladre :p

Her snakkes det også åpent foran storesøster hver dag, men hun forstår heller ikke noe av det og kan ikke fortelle videre :D

Ikke før vi vet at dette går veien :nailbiting: Mulig i jula, mulig etter oul :happy: Først må vi komme oss dit :happy:

Har fortalt mini på snart 15 måneder at han forhåpentlig blir storebror til sommeren, men tror ikke han forstår hva det innebærer og han kan heller ikke fortelle det videre (enn så lenge - føler det kommer nye ord ganske ofte)

Back
Topp