Når forteller dere det til kollegaer ?

Har fortalt det til noen:) Er ikke så nøye på det denne gangen. Er også så oppblåst at det er vanskligt å skjule
 
Har fortalt det til noen:) Er ikke så nøye på det denne gangen. Er også så oppblåst at det er vanskligt å skjule

Er også veldig oppblåst og føler alle ser på magen min :) men hadde kanskje vært en fordel og fortelle siden eg er så ukonsentrert og teig på jobb fortiden :) hvor langt er du på vei?
 
Jeg er bare 5+1 men lurer også på om jeg bør fortelle det snart. Føler nesten jeg bør forklare hvorfor jeg er litt vimsete og kvalm :p
 
Mulig noen på hr får vite det tidlig om jeg blir mye plaget, men ellers blir det ca uke 14 når resten av verden utover familie vet det. Synes det er greit å si det så tidlig som mulig, så får de tid til å ordne vikar og planlegge. Og det er greit med litt goodwill for meg når jeg evt begynner å be om å få ta feire tidlig/spare på ferie for å få permisjonen som jeg vil. :)
 
Noen vet det,de nærmeste vet om prøvingen:)
 
Aldri. Venter til ryktet går og folk finner ut av det.
Planlegger å gjøre det samme. Fordi jeg er på prøvetid og ikke kan få sparken nå. :p Pluss at jeg ikke føler for å dele det med de jeg jobber med. :p
 
Jeg er heldigvis i permisjon, slik at jeg kan skjule det for jobb en stund til ;)
 
Har sagt det til ene kollegaen min på tlf. Skal snart si det til sjefen. Har en liten fordel med hjemmekontor og kun telefonkontakt med kollegaer... :wacky: Men snart er det salgsmøte og blir nok røpt når jeg må takke nei til vin under middagen :angelic:
 
Jeg forteller når jeg føler det passer, om det er på mandag eller om to mnd. Er ikke godt å si :p kommer an på hvem det er også.. sjefen er så sur over en kollega som er 4 mnd. På vei og mye borte allerede. :p sitter å klager over at ho kommer til å få et langt svangerskap, og det ene verre enn det andre :p
 
Jeg har ikke fortalt noen andre enn mannen ennå. Er så redd for å miste igjen at jeg tør ikke si det høyt
 
Har fortalt det til mine søsken, foreldre og en venninne, har har fortalt det til en kompis. Dette er de samme som visste at vi gikk gjennom prøverør. Tenker vi forteller det til hans familie når jeg er 12 uker. Tenker så bare å legge ut en snap når jeg er på UL kontroll i uke 15, så får "ryktet gå".

Det kommer nok ikke som et sjokk på noen, vi har vært kjærester siden vi var 18, og er 29 nå. Har fått en del spørsmål om når det kommer små de siste årene!

Edit: Oops! Så etterpå at dette handlet om kollegaer!
 
Planlegger å gjøre det samme. Fordi jeg er på prøvetid og ikke kan få sparken nå. :p Pluss at jeg ikke føler for å dele det med de jeg jobber med. :p
Jeg er tilkallingsvikar... Og så vet jeg heller ikke helt hvem jeg føler meg trygg på av de jeg jobber med. Hvertfall ikke når det gjelder å dele personlige ting. Vi er så mange ansatte og jobber turnus, så jobber aldri med de samme hver dag.
 
Jeg kommer til å fortelle det til sjefen etter 12 uker og de andre etter OUL. :)
 
Back
Topp