Når forteller dere det til andre?

Conamore

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Oktoberlykke2020❤
Når forteller dere det til
Venner
Kollega
Familie
Sjefen
???

Får søster og svoger på besøk i jula. Må nok fortelle det da. Og sjefen får nok også vite det før jul. Og mamma.
 
Mulig familien i Jula.
Kollega og sjef etter passert 13 uker.
Venner litt sånn som det passer seg.

:)
 
Vi fortalte det til min pappa og svigers idag. Fordi det er mye som skjer og vi ønsket forkus på noe gøy :happy:
 
Har allerede fortalt det til nærmeste familie og noen få nære venner. Må fortelle sjefen det til uka grunnet tilrettelegging på jobb.
Siden dette er første graviditet, følte vi ikke for å holde det hemmelig :happy:
 
Vi forteller ikke til flere før etter uke 12 minst, evt til OUL. spent på hvor lenge jeg klarer skjule det :p
 
Sagt det til nærmeste venner, søster og mamma. Hvis kvalmen eskalerer må jeg si det til sjefen min, men det tror jeg blir gledelig da hun har blitt informert om oppstart av ivf og vært veldig støttende og fin der :)
Vi har vært åpne med de rundt oss om prøvingen pga det tok lang tid og det var en del strev, og tenker det er fint å kunne fortelle at det endelig klaffet og! ❤️
 
Bare fastlegen min(vikaren for henne blir det vel) veit det. Hun er også en venn av meg. Hun fikk melding i dag hos meg der jeg spurte om hun jobber i neste uke, sendte med bilde av test og ba om en legetime.... Men jeg har EDS og elendig bindevev. Allerede nå begynner leddene og krangle pga hormonene og mistenker det blir ille ganske raskt. Må da varsle sjefen for å få tilrettelegging og mer hjelp på jobb. Også har jeg en god venn og kollega som kommer til å få vite det tidlig. Mamma og svigers får vite det rundt uke 7.
 
Sånn helt offentlig blir ikke før etter uke 12, om ikke enda lengre om vi får det til. Når er det bare jeg og pappan som ver og slik vil jeg ha det så lenge som mulig.
Spent på jula siden vi skal feire med familie. Ulike ting man ikke kan spise eller drikke og er spent på om kvalmen setter inn. Da kan man jo fort bli avslørt, mn håper ikke det.
 
Dersom det klaffer nå, vil vi si det til nærmeste familie i julen, selvom det er veldig tidlig. Blir å si det til et-par venninner som uansett hadde funnet det ut da jeg pleier å være med på fest i romjulen:p sjefen når jeg har behov for at hun vet det.
 
4BDADF38-D87A-462A-B4FA-3BDE8B85C489.jpeg Fortalt det til venner allerede jeg. Og jeg vet ikke enda om jeg er gravid men har testet denne i dag tidlig og har ikm i dag så krysser fingra
 
Her visste både familie, venner og kolleger at vi var midt i en prøverørsbehandling. Mange visste også ca når jeg kom til å få svar. Fikk telefon fra Riksen i går mens jeg var på jobb, og da var det ikke så lett å skjule det gitt... :p Så de nærmeste vennene, familien og de kollegene jeg sitter sammen med på jobb inkl. sjefen vet det allerede. Utenom det forteller vi nok ikke noe før på våren en gang.
 
Skal hjem til jul, uten samboeren. Hvis toxoprøven er negativ må noen tømme kattedoen for meg hjemme, så da får nok mamma vite det :p

Vennegjengen får nok vite det på nyttårsaften :)

Sjefen må kanskje få vite det hvis kvalmen eskalerer, jeg har et massivt prosjekt som må være ferdig før jul, og det funker dårlig når jeg tror jeg skal dø hver gang jeg forlater horisontal posisjon :p
 
Skal hjem til jul, uten samboeren. Hvis toxoprøven er negativ må noen tømme kattedoen for meg hjemme, så da får nok mamma vite det :p

Vennegjengen får nok vite det på nyttårsaften :)

Sjefen må kanskje få vite det hvis kvalmen eskalerer, jeg har et massivt prosjekt som må være ferdig før jul, og det funker dårlig når jeg tror jeg skal dø hver gang jeg forlater horisontal posisjon :p
Håper du greier å holde det skjult en stund til :p og at kvalmen stabiliserer seg! Jeg var sykt kvalm igår og bare omg :eek: tenkte på deg da:p
 
Har nesten fortalt det til min nærmeste kollega flere ganger. Overrasket om han ikke har skjønt det ennå. Jeg drikker mindre kaffe, jeg er kjempetrett og sliten og nyser hele tiden
 
Forteller det til mine nærmeste når jeg forhåpentligvis har sett bankende hjerte på tul.
 
Har allerede fortalt et par av kollegaene mine, vært veldig åpen om at vi prøver. Har ikke fortalt familie enda, lurer på å gjøre d i julen. Skal på tul uka før jul, da er jeg ca 7 uker, så blir å holde d hemmelig frem til da hvertfall.
 
Lurer litt på å fortelle familien etter første TUL før jul. Men det kan jo fort skje noe.. Men det hadde vært veldig koselig.
 
Nå har jeg bestilt t skjorte til frøkna hvor det står at hun skal bli storesøster! Tenker å fortelle familien i julen. Er vel ca 8 uker ca juleuken, og blir d likt som sist så blir jeg skitt ass kvalm og dau sliten.
 
Har fortalt det til søstrene mine og nærmeste venn/kollega allerede. Nærmeste familie blir vi og fortelle det til jul. Sjefen, øvrige kolleger og venner får vite det etter første trimester.
 
Back
Topp