Når fortelle?

Prøver15

Elsker forumet
Mulig det allerede er en tråd om dette, men fant ikke.

Når forteller dere om graviditeten? Kjenner jeg har veldig lyst å fortelle det til mamma og en på jobben med en gang, men vil samtidig vente til de magiske tolv. Klarer nok ikke holde meg så lenge. Kanskje etter tidlig UL hvis alt ser bra ut.

Mamma vet det og fikk vite det med en gang. Kommer nok til å fortelle det før de magiske 12. Synes det er så greit at noen vet hvis jeg skulle miste igjen.

Denne gangen skal vi vente til i uke 13. Da skal alle besteforeldre og oldeforeldre komme i bursdagsselskap til minstemann, så da kan alle få vite det samtidig. Før har mamma fått vite det veldig fort og de andre sånn litt ette litt ettersom det har passa seg:)

Alle på jobben vet det, har en jobb som krever mye tilrettelegging ved graviditet så sa det nesten med en gang. Ellers har jeg sagt det til en venninnde. Vi er veldig usikre på når vi skal si noe, har lyst til å rope det ut til alle vi kjenner, samtidig som vi liker at ikke så mange vet det. Vi lurer rett og slett på om vi ikke skal si noe, men vente til folk begynner å mistenke noe;) hihi

Jeg har kun sagt det til en venninne, og så har mannen sagt det til en kompis og en kollega.. Det er nok et par venninner til som får vite det snart.. Familien får vite det i påska, da er jeg ca 11 uker på vei :) Svigers får muligens vite det før, da vi ser dem mye oftere. Kommer litt an på formen min også tror jeg.. :)

Mine foreldre og samboers foreldre og bestevenninna mi vet det :) resten får nok vite det når vi er kommet til uke 12 :)

Fortalte det til mamma ganske fort, og til svigers i dag (7+1). Var litt nervøs for å si det til svigers siden det er nr 3, og vi har sagt at vi er ferdig. Men de ble glad de :)

Et par venninner vet det også :)

Sagt de til noen på jobben og foreldrene mine tar det litt etter som jeg føler det. Kommer til å vente til tidlig ul i uke 8

Her er det kun svigermor som vet det, men pga mannen.
Ellers får familie og sjef få vite det etter tidlig ul og resten første april hvis vi har fått tidlig ul før den tid ;)

Vi håper på å klare å holde det hemmelig til uke 13, men klarte ikke å holde oss lenger enn til uke 8 sist så spørs om det går denne gangen:laughing002
Men vil vertfall høre hjertelyden før vi sier noe :happy:

I dag er jeg 4+3 og kommer ikke til å fortelle før magen er synlig.

Gleder meg til å fortelle det :) skal vente så lenge som mulig helt til påske da er jeg 12 + :) men får se hvordan det går etter ul mandag om 1 uke :)

Har ikke fortalt det til noen, håper vi klarer å holde det slik så lenge som mulig. Vært arti å sett reaksjoner og spekulasjoner når magen begynner å komme :)

Da har jeg fortalt det til en venninne til. Hun er jordmor, så det er litt gøy :) Ring jordmor imorgen du, sa hun, så da får jeg vel gjøre det da ;)

Jeg skal og vente lengst mulig med å fortelle det til de fleste siden vi mistet 12+3 sist. Men kommer til å fortelle det veldig tidlig til noen få venninner og mamma og søster i fall jeg mister igjen slik at jeg har noen å snakke med.

Da måtte jeg fortelle det til sjefen min..hun ble ikke spesielt glad gitt. Følte at jeg måtte fortelle det siden jeg er sykemeldt denne uken.

Da måtte jeg fortelle det til sjefen min..hun ble ikke spesielt glad gitt. Følte at jeg måtte fortelle det siden jeg er sykemeldt denne uken.
Jaha! Ble ikke spesielt glad?!
Jaja ikke ditt problem heldigvis ;)
Syns sjefer skal smile gratulere også kan de heller banne inni seg for ekstra arbeidet det blir men ikke nevne noe til andre på jobben! ;)

Jaha! Ble ikke spesielt glad?!
Jaja ikke ditt problem heldigvis ;)
Syns sjefer skal smile gratulere også kan de heller banne inni seg for ekstra arbeidet det blir men ikke nevne noe til andre på jobben! ;)
Enig med deg. Fikk skikkelig vondt i magen når jeg snakket med henne..blæh! En gratulasjon kan jeg nok bare glemme.
Sjefen jeg hadde før ble skikkelig glad og gratulerte forrige gang jeg var gravid.

Back
Topp