Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, ikke bra at man ikke kan stole på taushetsplikten deresHer jobber fruen til sjefen i bhg til sønnen min. Hadde det ikke vært for det hadde vi sagt det til han for lengst.
Men pga dette venter vi til rett før 12 uker.
De har store problemer med taushetsplikt på jobben, så vil derfor ikke at de skal vite noe på en god stund enda..
Jeg er dårlig hele tiden, så klart han nok lurer litt.. jeg er jo da heller ikke på jobb.
De klarte ikke holde kjeft sist! Da visste altfor mange det når jeg var 5-6 uker på vei. Det var før hans foreldre visste noe f.eks.Wow, ikke bra at man ikke kan stole på taushetsplikten deresskjønner at du vil vente da
Da hadde jeg blitt så forbanna!De klarte ikke holde kjeft sist! Da visste altfor mange det når jeg var 5-6 uker på vei. Det var før hans foreldre visste noe f.eks.
Så de får takke seg selv denne gangen. Kunne jeg holdt det skjult til 3 måneder før fødsel, så hadde jeg gjort det. Men vet jo at det ikke går da..![]()

Ja, det gjorde jeg, men til ingen nytte..Da hadde jeg blitt så forbanna!
Tok du det opp med dem når det skjedde?
Ja da kan dem bare ha der så godt, få vite det sist hahaha![]()
Det sies jo at barn har en veldig god intuisjon på sliktHar også lyst å vente til nærmere 12 uker. Men hun har jo faktisk allerede kommentert at jeg har baby i magen
Drev og brukte magen til trommer her. Så spurte jeg hvorfor. Å da sa hun, du har baby i magen. Er det mulig? !!