Når fortelle sjefen

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Hva tenker dere om dette?
Jeg tenker selv kanskje å fortelle det neste uke etter TUL om alt ser bra ut :)

Hvertfall til etter uke 12. Om de ikke synes før den tid da. Er jo 4 barnet så kan godt være jeg får mage tidligere . Det idelle for meg haddd vært å vente til etter OUL .

Tenker å fortelle det så tidlig som mulig, etter TUL på tirsdag. Fordi jeg allerede er i permisjon og vil gi sjefen tid til å planlegge.

Jeg har fortalt det til de på jobb[emoji5] vi er 18 ansatte og jeg har hart litt trøblete start med kvalme og litt blodtrykksfall, og på min arbeidsplass egner det seg ikke å svime av for eksempel, og aller helst ikke sammen med en utplasseringselev feks[emoji5] men jeg tenker man gjør der man selv føler seg komfortabel med[emoji5]

Jeg mistet i november så tenker å være åpen med sjefen denne gangen, men vil vite at alt er bra først, så blir nok ganske snart, men en dag hun har en bra dag [emoji23]

Jeg skal vente så lenge som mulig jeg, rett og slett fordi sjefen min er så fryktelig nysgjerrig :p han har prøvd å dra ut av meg hvorfor jeg er sykemeldt, og han har spurt samboeren min om jeg er gravid igjen, noe han avslo, Hehe.

Vi er gode venner på fritiden og altså, så han hadde ikke gjort det om han ikke hadde kjent meg så godt :)

Fortalte sjefen med en gang, vi har et veldig godt forhold og hun kjenner hele forhistorien min. Møter bare på forståelse fra henne, og det er veldig godt :)

Fortalte med en gang jeg, så arbeidsgiver får mest mulig tid til å finne en vikar for meg.

Har fortalt det på jobb, med tanke på tilrettelegging og vikar [emoji4]

Vurderer å fortelle ila neste uke om ikke formen blir bedre. Har fysisk krevende arbeid, så tviler på jeg klarer å holde tritt om kvalmen vedvarer [emoji85]

E praktikant så dæm treng ikke vikar for mæ. Men syns d va greit at dæm fikk vite det på jobb i tilfelle det skulle være nåkka :)

Fortalte det allerede når jeg var 6+5 ettersom jeg var så kvalm, vi skulle begynne å planlegge neste år.. Fikk også 50%sykemelding en uke senere på grunn av kvalme og energinivå. Jobber i barnehage..

Jeg ønsker å vente en stund, har vikariat frem til sommeren, og jobb videre er ennå litt usikkert pga situasjonen i kommunen.

Men jobber i barnehage og er sykt sliten og mye trøtt, så vet ikke hvor lenge jeg kan holde det skjult...

Fortalte det ganske tidlig. De må finne noen i mitt sted allerede nå fordi jeg sist gang gikk ut tidlig med svangerskapspenger. Men skal ta to tidlig ultralyder har jeg funnet ut fordi jeg MÅ bare sjekke om det er noe der

Har lyst til å vente til 12 uker, men kjenner det er dager formen gjør meg litt usikker på det [emoji23] Har veldig lite miljø og få kolleger, så tipper det blir å fortelle til alle samtidig og da er det hyggelig om familie og venner vet om det først :)

Back
Topp