Når fortelle sjefen om graviditeten?

Mom2be

Betatt av forumet
Hei jenter/damer. Jeg har et spørsmål. Når bør jeg fortelle min sjef om graviditeten? Vi fant det selv ut i går, og er fortsatt litt i sjokk da det ikke var helt planlagt at det skulle bli en til alt nå. Men vi er selvfølgelig kjempe glade og gleder oss kjempe masse:) Problemet er at jeg har en jobb hvor det er mye ganske tunge løft i .løpet av dagen. Så jeg burde jo si til sjefen min at jeg ikke kan løfte de tyngste tingene, og hvorfor. Men jeg er redd sjefen min ikke kommer til å klare og holde kjeft. Hva ville dere gjort?
 
Ja syntes jeg burde si det, for det gjør ting lettere på jobb. Men nå har sjefen min en tendens til å sladre litt mye til andre:/
 
Jeg sa det ett par dager etter jeg fant deg ut :) de har taushetsplikt!!!!
Jeg har gjorde det av samme grunn, veldig tung jobb.... Tenker at det viktig å si det hvis det kan påvirke svangerskapet negativt :)
Jeg har mistet to ganger så kansje er jeg litt extra redd.....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke sant! Nei da forteller jeg det i dag.
 
Æ ska fortell det etter æ har vorre på ordinær ul, som æ alltid har gjort :)
 
Ja de har jo taushetsplikt. Selv tror jeg at jeg vil vente til jeg har vært på ul... Ellers rundt juletider..

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Fikk meg ikke til å si det. Sikkert fordi jeg ikke er blitt helt vant med tanken selv ennå. Dessuten ble jeg oppringt om jobbintervju et annet sted i dag, så om jeg får jobb der, så gidder jeg ikke si noe til sjefen min om graviditeten.
 
Back
Topp