Jeg fant ut selv at jeg var gravid med snipp i uke 25. Og først fikk jeg litt panikk fordi jeg hadde jo gått glipp av over halve svangerskapet, hvordan skulle jeg rekke å bli klar til fødsel?! Men det viste seg å ordne seg ganske fort. Og selv om jeg bare hadde 3 måneder på meg å forberede meg på, så holdt det med gooood margin. På slutten av svangerskapet sluttet dagene å gå, de sto rett å slett stille, det som vanligvis var 5 minutter var nå minst 2 timer. Det føltes som om han aldri ble å komme. Var heldig med at jeg også fikk han ut 2 uker før antatt termin, ellers hadde jeg nok omkommet av ventingen. Så for min del så venter jeg med å fortelle det til min sønn (om han får flere søsken, til det ikke kan skjules for omverden mer.) Om noen oppdager det før jeg er klar, så blir jeg å be dem ikke si noe til noen, da jeg vil at min sønn ikke skal høre det gjennom andre. Men vil heller ikke at ventetiden skal bli så lang at han gir opp hele babyen fordi den aldri kommer. Derimot om det viser seg at vi får en engel, så vil min sønn såklart bli inkludert. Vi har allerede en engel på kirkegården som vi er å besøker å pynter for, så det vil være naturlig at min sønn får være med på en slik sermoni. Men vil ikke legge min sorg over på han. Vet selv at min mamma ofte snakket om et ufødt barn som døde i magen da jeg var barn. Men at jeg ikke ønsket å forholde meg noe til det. Annet enn at jeg innimellom dagdrømte om hvordan det ville vært å ha en storebror eller lillebror (hun sa bare at hun mistet en gutt, ikke om han var eldre eller yngre enn meg). Men utenom det så var det aldri noe sorg for min del. Og det vil jeg ikke at snipp skal føle om Lille Stille eller eventuelt andre engler, selv om jeg håper vi ikke skal miste noen flere.