Når fortelle omverden

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Har alle tenkt å vente til det har gått 12 uker eller er det noen som tenker å fortelle det før?
Forrige gang fortalte vi det i uke 10 etter 2 ultralyder som viste at alt var i orden.
Følte oss ganske avslappet med at alt kom til å gå fint da.

Tenker vi kanskje gjør det samme nå så vi kan annonsere samtidig med søstera mi som er 4 uker forran oss i løpet :)
 
Har fortalt det til mamma, pappa, søsteren min og et vennepar (de ble mildt sagt mistenksom siden jeg plutselig ville ha biffen gjennomstekt isteden for blodig og ikke drakk på ferie) ellers venter vi til etter 12 uker. Bror min og familien til mannen får sikkert vite det etter tidlig ul i uke 10
 
Jeg skal fortelle det allerede i uke 9, da jeg skal på konsert me noen venninner. flyr hjem til min familie etterpå på besøk, og forteller dem det da. ser dem ikke før neste sommer igjen, så greit å si det når jeg først er der på besøk :) men til svingers og mine venner her forteller jeg det ikke før 12 uke! Tenker å si det på bursdagen til samboeren min/den kommende pappaen når hans familie er samlet :)
 
Litt usikker på når vi skal fortelle "verden" det ennå.. Jeg har fortalt det til søstra mi, bestevenninnene og noen andre venninner allerede :p tenkte hvertfall å vente med å fortelle resten av min familie til vi har vært på ul.. Svigerfamilien får vente til resten av verden får vite det :p
 
Mamma og pappa + 1 venninne vet det :) Vi skal fortelle det til svigers når sambo kommer hjem fra sjøen på torsdag :) Kjenner det er utrolig vanskelig å holde det inne for de inntil da :p Sliter med den altså, selv om det ikke er lenge til nå i det hele tatt! Alle søsken må nok vente litt til, men kan hende det blir litt før uke 12. Hadde nemlig vært greit å fortelle det mens sambo er hjemme, og han reiser ikke lenge før uke 12 :)
 
Vi driver og diskuterer det der jeg og samboer ... Hittil er det ei nær venninne av meg som vet, og broren min som jeg snakker veldig mye med. Sambo vil at vi skal fortelle det til foreldrene våre (og evt resten av søsknene våre) også allerede nå, men jeg er mer usikker. Jeg er egentlig mest redd for at det blir mange rundt oss som blir skuffet hvis dette ikke skulle gå bra. Pluss at jeg er redd noen forsnakker seg og forteller ungene, vil ikke at de skal vite ennå.

Ikke så godt å vite hva som er det rette:)
 
Vi skal prøve å holde det hemmelig til julaften, men kjenner jeg meg selv rett sprekker vi lenge før det :p
Skal på ul når jeg er 7+3, så det kan hende vi forteller det til mine foreldre da siden vi må ha barnevakt ;) ellers tar vi det litt som det kommer :)
 
Vi skal prøve å vente med å fortelle det til det har gått 12 uker :) Men om vi klarer å holde det er en annen ting ;) :p
 
Jeg skal til gu når jeg er 7 uker på vei. Håper han kan se etter hjertelyd da selv om det ikke egentlig er derfor jeg skal dit.
Tenker at om alt er ok da så kan vi sikkert si det til de nærmeste. Eller i hvert fall svigers. Min mor er tett så ei sil så kan liksom ikke være for tidlig ute til henne dessverre
 
Har fortalt både mamma og svigermor i dag da jeg fikk pos test. Men så vet begge at vi har gått gjennom prøverør, så de var veldig spente begge to! :)
Også har jeg fortalt noen venninner som også vet om prøvinga.

Resten av familien kanskje vi klarer å vente med å fortelle til julaften ;)

Venner og kolleger finner vel ut etterhvert helt av seg selv tenker jeg :p
 
Skal prøve å holde oss til lille julaften, men det kommer jo an på magen og formen det :)
 
Vi tenker å fortelle foreldrene våres først, så 2 veldig nære venninner av meg - før uke 12. Jeg klarer ikke å holde det så lenge fra de :) :) men resten får vite deg når jeg også føler meg klar for å fortelle det til jobben :)
 
Tenkte å vente til julaften :) men vet ikke om jeg klarer
 
Koselig å avsløre på julaften (uke 16), men kan ikke se for meg at vi (jeg?) klarer og vente så lenge.

Tenkte derfor uke 12, men muligens må det bli i uke 10 dersom vi skal i middagsselskap med venner. Umulig å skjule det da.

Får se hvordan utviklingen blir de neste ukene. Umulig å vite om kroppen eller div situasjoner gjør at vi må dele det enda tidligere. Håper ikke det:)
 
Jeg har mistet i uke 10+4 før, så jeg venter til etter uke 12. Med mindre det dukker opp noe som gjør at jeg må fortelle det.
 
Back
Topp