Når fortelle om graviditeten?

neselo

Forumet er livet
Når har dere tenkt å fortelle det? har litt lyst å fortelle det til de på jobben... men vet ikke, er jo så tidlig enda. Men alikevel så hadde de fått vite det om jeg eventuelt hadde mistet. Vi er ganske "close"...

Her i huset kan vi nok ikke vente for lenge for jeg er tett som en tesil, he he[8D]
Og jeg tenker litt som at hvis det går galt kommer de nærmeste til å få vite det uansett...[:)]

Jeg hadde lovet meg selv å ikke fortelle det til noen før vi var "sikre" på at det gikk bra. Men så kom jeg til å tenke på hvor fantastisk støttende enkelte av vennene mine og familiene våre har vær når vi har mistet tidligere, bestemte meg derfor for å si det til noen "utvalgte" med det samme. Det er godt å ha noen der både i gleden og i sorgen. Men venter til uke 12 med å fortelle det til resten av verden[;)]

Jeg fortalte søstra mi på fredag, tenkte å fortelle foreldrene våre om ikke alt for lenge...[:)] resten får vente!

ORIGINAL: 3 små engler

Jeg hadde lovet meg selv å ikke fortelle det til noen før vi var "sikre" på at det gikk bra. Men så kom jeg til å tenke på hvor fantastisk støttende enkelte av vennene mine og familiene våre har vær når vi har mistet tidligere, bestemte meg derfor for å si det til noen "utvalgte" med det samme. Det er godt å ha noen der både i gleden og i sorgen. Men venter til uke 12 med å fortelle det til resten av verden[;)]

Ikke sant. Jeg tenker også litt sånn at dersomattervisomatter vi skulle miste, så vil jeg også dele det med noen. Så da er det jo greit at noen vet...

ORIGINAL: neselo

ORIGINAL: 3 små engler

Ikke sant. Jeg tenker også litt sånn at dersomattervisomatter vi skulle miste, så vil jeg også dele det med noen. Så da er det jo greit at noen vet...

Sist hadde vi ikke fortalt det til svigemor før etter at det hadde gått galt. Hun ble skikkelig skuffa. Ikke fordi hun mente at hun hadde noe krav til å få vite, men nettopp for å få være der for oss både i gleden og i sorgen. Tror om man velger noen man stoler på og som kan være til hjelp dersomattevisomatte så gjør det hele situasjonen litt enklere...

sist visste ingen bortsett fra to venninner det før det hadde gått tre mnd. Nå vet 3 venninner og søstern det...Men tipper familien får vite det ganske snart. Jobben venter jeg til det har gått tre mnd...Mest fordi jeg har den jobben jeg har... og hvis de får vite det nå er jeg "ute" i deres hode... Og det vil jeg ikke være.

Synes i grunn det er vanskelig å holde tett nå, men vil prøve å vente til i så fall over uke 12, og eventuelt en sjekk om at alt er bra

Kjenner at jeg har lyst å dele denne hemmeligheten bare med samboeren min ei lita stund, og fortelle det når det har gått noen uker. Men har allerede merket at det kan bli vanskelig å holde tett [:D] Vært sammen med ei som akkurat har sluppet nyheten om at hun er gravid i dag, og da ble det naturligvis mye snakk om det. Føler nesten at jeg lyver når jeg ikke sier noe - men hvite løgner må vel være tillatte [;)]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Kjenner at jeg har lyst å dele denne hemmeligheten bare med samboeren min ei lita stund, og fortelle det når det har gått noen uker. Men har allerede merket at det kan bli vanskelig å holde tett [:D] Vært sammen med ei som akkurat har sluppet nyheten om at hun er gravid i dag, og da ble det naturligvis mye snakk om det. Føler nesten at jeg lyver når jeg ikke sier noe - men hvite løgner må vel være tillatte [;)]

Ja hvis ikke hvite løgner er lov, er jeg in big shit....hihi [:D]

Har sagt det til mine nærmeste [:)] Familie og bestevenninnene mine [:)] Har egentlig lyst å rope det ut nå [8D]

ORIGINAL: kanikketrodet

Det var godt å høre [:)] Om noen kommer med anklager skal jeg rett og slett si at jeg hadde din velsignelse [:D]

ORIGINAL: kanikketrodet

Det var godt å høre [:)] Om noen kommer med anklager skal jeg rett og slett si at jeg hadde din velsignelse [:D]

ja gjør det [:D] Vi gjør jo ikke dette for å være slem med noen, det er jo bare at det er litt tidlig enda, og man har jo rett til litt privatliv ikke sant [;)]

Venter til jeg har vært hos legen og sett et bankende hjerte. etter det skal vi fortelle det til de nærmeste[:)][:)] gleder meg!

Her har vi fortalt det til to vennepar og en kompis av oss[:)]
I tillegg var en av brødrene til sambo innom oss idag, og dumme meg hadde jo ikke rydda bort svangerskapsboka mi[8D] Så da spurte han jo naturligvis, og da måtte han få vite det[:)] Reiser til Kroatia på tirsdag, så skal fortelle til de nærmeste når vi kommer hjem igjen.

Søskenbarnet mitt og kjæresten hans skal ha baby i desember, og har offentliggjort det nå, så jeg sliter litt med å holde meg[:D] Det blir ekstra stas for bestemor som får 2 oldebarn iløpet av kort tid rundt juletider i år[:D]

Hehe, vi har kun fått tre svake streker men fortalt det til foreldrene våre allerede [:)] vi er så glad og skulle vi ikke være så heldige denne gangen ønsker vi støtte fra dem uansett.

venter til etter uke 12 me å fortelje tenker eg.

Jeg forteller min mor og mine nærmeste venninner tidlig. Har mistet en gang og det er fint og ha noen og snakke med uansett! Satser på at alt går fint denne gangen da! :)

ORIGINAL: Leyah

Vår situasjon er litt spesiell siden veldig mange har visst om prøverørsprosessen. Har fortalt det til familien, og noen av vennene våre.

Samme som her...

vi skulle jo egentlig til St Olavs på torsdag som kommer, så blir litt vanskelig å holde det helt skjult til uke 12, men skal klare det 23 uker til...............

Back
Topp