Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 3 små engler
Jeg hadde lovet meg selv å ikke fortelle det til noen før vi var "sikre" på at det gikk bra. Men så kom jeg til å tenke på hvor fantastisk støttende enkelte av vennene mine og familiene våre har vær når vi har mistet tidligere, bestemte meg derfor for å si det til noen "utvalgte" med det samme. Det er godt å ha noen der både i gleden og i sorgen. Men venter til uke 12 med å fortelle det til resten av verden[;)]
ORIGINAL: neselo
ORIGINAL: 3 små engler
Jeg hadde lovet meg selv å ikke fortelle det til noen før vi var "sikre" på at det gikk bra. Men så kom jeg til å tenke på hvor fantastisk støttende enkelte av vennene mine og familiene våre har vær når vi har mistet tidligere, bestemte meg derfor for å si det til noen "utvalgte" med det samme. Det er godt å ha noen der både i gleden og i sorgen. Men venter til uke 12 med å fortelle det til resten av verden[;)]
Ikke sant. Jeg tenker også litt sånn at dersomattervisomatter vi skulle miste, så vil jeg også dele det med noen. Så da er det jo greit at noen vet...
ORIGINAL: Stikkelsbæret
Kjenner at jeg har lyst å dele denne hemmeligheten bare med samboeren min ei lita stund, og fortelle det når det har gått noen uker. Men har allerede merket at det kan bli vanskelig å holde tett [:D] Vært sammen med ei som akkurat har sluppet nyheten om at hun er gravid i dag, og da ble det naturligvis mye snakk om det. Føler nesten at jeg lyver når jeg ikke sier noe - men hvite løgner må vel være tillatte [;)]
ORIGINAL: kanikketrodet
Kjenner at jeg har lyst å dele denne hemmeligheten bare med samboeren min ei lita stund, og fortelle det når det har gått noen uker. Men har allerede merket at det kan bli vanskelig å holde tett [:D] Vært sammen med ei som akkurat har sluppet nyheten om at hun er gravid i dag, og da ble det naturligvis mye snakk om det. Føler nesten at jeg lyver når jeg ikke sier noe - men hvite løgner må vel være tillatte [;)]
Ja hvis ikke hvite løgner er lov, er jeg in big shit....hihi [:D]
ORIGINAL: kanikketrodet
Ja hvis ikke hvite løgner er lov, er jeg in big shit....hihi [:D]
Det var godt å høre [:)] Om noen kommer med anklager skal jeg rett og slett si at jeg hadde din velsignelse [:D]
ORIGINAL: Leyah
Vår situasjon er litt spesiell siden veldig mange har visst om prøverørsprosessen. Har fortalt det til familien, og noen av vennene våre.