når fortelle om graviditeten?

lillefoxen

Glad i forumet
når skal dere fortelle andre om graviditeten?

jeg har KJEMPE lyst til å ikke fortelle d til noen... og heller Se når andre tørr å spørre :-P det hadde vært sååå gøy...

jeg vil heller ikke vite kjønnet denne gangen, ei venninde visste d ikke før babyen kom ut og sa d var så gøy... men mannen mener vel noe anna der tenker jeg...

Har en SA bak meg fra oktober, så vil helst vente så lenge som mulig..

MEN har en kjei situasjon til helga så tror jeg må fortelle søstern..

Jeg vil helst ikke vite kjønn, men sambo vil.. Han tror heller ikke at jeg klarer å ikke vite, fordi jeg er EKSTREMT nysgjerrig av meg[;)]

hehe, jeg å er kjempe nyskjerrig :-P

første gang ville jeg vite, sist ville jeg ikke men gjorde d fordi mannen ville.. så denne gangen vil jeg bestemmer :-P

hehe, du får helle vann på sprit flasken :-P

Gjorde noe ala det i helga, var på fylletur med jobben. Koste meg med "sprite med isbiter - drinker" og munkholm[8D] Klarte å lure ALLE!!

men i helga skal j i utdrikkingslag og alt av alkoholvarer blir servert (er allerede kjøpt inn av forlover)... Vi får champagne, velkomstdrink, øl og vin - så mye vi til ha gjennom hele dagen... og kjenner de som skal dit ganske godt (bl.a. søstern og svigerinna) så kan ikke komme med en teit unnskyldning heller.. De VET at jeg liker det, de VET at jeg ikke går på medisiner osv... Jeg er veldig glad i å ta meg et glass vin til maten f.eks... [8D]

hehe, ja da blir d jo ett større problem :-P

jeg hadde samme problem i fjor :-P

alle på utrykkningslaget merket jeg ikke drakk utenom bruden (min søster)...

ho klaget til og med :-P "SER dere, søstra mi er sååå teit og IKKE lik meg i det hele tatt, ho drikker jo bruuuuus" lol... tabbe av ho da :-P

jeg drar jo ikke fra bergen til oslo i utrykkningslag om jeg ikke ska drikke likosm :-P (turen var bestillt før jeg visste jeg var gravid, og planlagt befrukting var to mndr etter) hehe.

Vi skal på en ferietur i uke 19, så vi skal hvertfall vente med å fortelle kommende besteforeldre om det til vi har kommet hjem![:)] Da kan vi kose oss med hemmligheten, bare vi "3", haha[8D]
Ei venninne (som også er gravid), og en kompis av sambo har fått vite det allerede da..
Det blir nok offisielt etter legetimen i uke 12[:)]

Vil vente lengst mulig meg og si det.. Hvertfall etter uke 12!
Planen er og prøve å holde oss frem til vi skal på ul.. Men om vi greier det gjenstår og se[:)]

vi skal vente til etter at vi har vert på ultralyd,for da er det en veldig liten mulighet for at det kan gå galt, er  kjedelig om man sier det til alle og noe går galt!
vi vil vite kjønnet, er litt greiere og kjøpe inn utstyr når men hvet hva det blir!

har så lyst til å hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle det ut, men vi venter nok. Forrige gang ventet jeg til vi var 12 uker og tok en privat ul, så hadde med bilde til besteforeldrene med et skriv til. Om jeg klarer å holde meg til uke 12 denne gang vet jeg ikke, men prøver å vente til vi har sett hjerte slå på ul

Jeg har lyst til å rope det ut, men skal holde meg i enda 8 uker. Har dog et problem med at vi bor i en familiebolig med gamlingene (mine foreldre) i 1. etg - og nå er det hagetid og gudene-vet-hva som man skal hjelpe til med. Må prøve å finne en unnskyldning...

- Myth -

Jeg har også lyst å hyle det ut, men skal vente i det lengste til jeg er over de 12 magiske ukene..
Hadde SA i uke 10 sist, så man har ingen garantier.. Er også veldig glad jeg kun hadde vært nødt til å fortelle mine foreldre og beste venninner at jeg var gravid sist.. Hadde ikke vært kjekt å gått på jobb og alle visste..

Gleder meg sånn til det er gått 12 uker!! [:)][:)]

Back
Topp