Når fortelle nyheten?

BLÅ2011

Flørter med forumet
Når skal dere fortelle at dere er gravid til familie og venner?
Og når publisere på facebook og blogg?

Mamma vet jeg er gravid, siden hun er den jeg snakke med alt om <3 Så vet bestevenninna mi det :D Ellers kommer familiene våre til å få vite det, etter hvert! På facebook og på bloggen min sier jeg ingenting før uke 12 :)

samboer vet det, jeg har fortalt det til datteren vår men hun er 16 mnd så tror ikke helt hun forsto begrepet "storesøster" hehe <3 
Ellers vet 4 venninner og deres kjære om det :) 

Vi skal på ultralyd 17 februar, og hvis alt ser fint ut skal vi nok fortelle det til resten om ikke så lenge... 

Hvordan har dere tenkt til å fortelle det? 

Her vet veldig mange det pga litt styr... Vennene til samboeren min vet det ikke, men svigers, mine venner, søstern og jobben min vet det. Orket ikke å juge og finne dårlige unnskyldninger for at jeg er sykemeldt:)

her e d bare bestevennina mi som veit d utenom Oss:) Men vet at mange er mistenkelig ;) skal ikke si noe før uke 12. Muligens jeg sier noe til brodern i uke 10 Da han reiser til USA å kan shoppe noe kjekt ;) hehe

Familie og de nærmeste vet det alt siden vi har vært igjennom IVF. Vært mange herlige reaksjoner og tårer 
Andre får vite det etter uke 12. Jeg er 12 uker 30. mars, så tenkte kanskje å poste det på facebook 1. april for å sjekke reaksjonene 

hehe, ja det kom ut til "verden", samme dag jeg fant det ut. men har enda ikke fortalt det til barna mine. OM det skal gå den dårlige veien, så venter til uke 12 :D 

Vi skal holde det hemmelig en stund, men pga boforhold akkurat nå er det noen få som har fått vite, men resten får vente. Syns 1. april var en fin dag å poste det på fb, bra ide!

Jeg er 12 uker på vei den 1 April, så kommer nok til å poste noe på facebook da ja :)

For 2 år siden på 1 April, skrev jeg som aprilsnar at jeg var gravid - 2 mnd etterpå var jeg gravid!

Frøken Muffin skrev:
Vi skal holde det hemmelig en stund, men pga boforhold akkurat nå er det noen få som har fått vite, men resten får vente. Syns 1. april var en fin dag å poste det på fb, bra ide!

Ja, ingen kan jo bli sur for det. Hehe...
Og hvis man er 12 uker rundt da emoticon

Kakken skrev:

Frøken Muffin skrev:

Ja, ingen kan jo bli sur for det. Hehe...
Og hvis man er 12 uker rundt da emoticon

Tror jeg skal passe på å si det til svigermor den dagen

Har sagt det KUN til de aller aller nærmeste, søsken,familen får vite det når jeg er ca 12-15 uker på vei. FB får vite det etter ultralyden

Vi har fortalt det til familie og nærmeste venner.. men det er ikke facebookmateriale.. og ikke kommer det til å bli noe særlig av det heller gjennom hele svangerskapet...

Har så lyst å fortelle det til ALLE
Men må vel bare smøre meg med tålmodighet:p

Har kjempe lyst å skrike ut til alle at jeg er gravid!! Men skal vente ganske lenge før jeg sier det denne gangen.
Facebook, kommer jeg ikke til å publisere graviditeten..

Jeg har ikke det samme behovet for å fortelle denne gangen. Så vi drøyer det lengst mulig

Her har me fortalt det til mine kolleger pga sjukemelding, og så fortalte me det til svigers og svigerinnå mi det idag, siden dei e nærmaste nabo, så e d kje så lett å forklara vekk at en plutselig ikkje e på jobb lenger ;-)

Min familie får ikkje veta før seinare, om en mnd ca. (skal feira morfar sin 80årsdag, så d e jo en go dag å fortella nyhetetn!) Og mine nærmeste 3 venninner må nok få veta det neste veka.. dei merke med ein gong når någe e på "gang" :-D

Back
Topp