Når fortelle det?

Juletre34

Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
♡Novemberhjerter 2025♡
Når fortalte du det eller når har du planer om å fortelle det til dine nærmeste, venner, kollegaer osv? :-)

Etter uke 12 :)

Har fortalt det til søstera min allerede, men resten får vite etter uke 12 her også. Evnt. etter TUL som jeg skal ha i uke 11.

Har fortalt det til foreldrene mine, som aldri ville gi seg med spørsmål om kaffe og som syntes jeg var fryktelig rar for tiden:rolleyes: Ellers er planen å fortelle det til svigers etter tul på fredag, da er jeg 8+1, og så får vi se om vi forteller det til flere før uke 12.

Helst ikke før uke 12, men min mor blir 60 rett før uke 11, så kan hende vi forteller i forbindelse med det..

Mine foreldre vet om det, ellers er det ingen andre som vet det. Tror vi venter til etter uke 12 eller lenger.

Er bare 5+1, men har fortalt 3 venner og 2 kollegaer allerede. Jeg klarer ikke å holde sånt hemmelig... Venter med familie og resten til etter tul uke 12.

Mammaen min og arbeidsgiver vet, familien hans får vite på morsdag 14.02, da er vi 13+0, og resten av familien når vi ser de etter dette. Samme med venner :happy:

Tenker etter uke 12. Barna er planen skal vite først, men vi har ikke planlagt noe. Kun oss to som vet foreløpig.

Mamma, arbeidsgiver og en kollega vet :) Har tenkt å fortelle min nærmeste venninne etter TUL på fredag og til svigers etter neste TUL (uke 10-12) :shy:

Bare sagt det på jobb, grunnet type arbeid som gjør at jeg må få litt tilpasset :happy:
Ellers så få vel familie vite det etter uke 12 :D

Har fortalt det på jobb pga jeg har en jobb som ikke lar seg kombinere med graviditet uten tilrettelegging. Har også fortalt det til mamma og et vennepar vi var med i julen. Orket ikke lyve og lure meg unna alkohol rett og slett. Alle andre skal få vite det etter ultralyd vi planlegger å ta rundt uke 12:)

Besteforeldre og kolleger vet det, sistnevnte fordi jeg ble så dårlig på jobb og nå er 100% sykemeldt :p resten av verden får bare finne det ut når de vil etter uke 12, kommer ikke til å gå rundt eller dele det på some osv.

Kun jeg og samboer som vet. Skal på tul om en uke (8+6) og da forteller vi nok besteforeldre. Etter tul uke 12 forteller vi det nok til venner og sånt. Er andre barnet så spent på om magen kommer tidligere:joyful:

Gruer meg veldig til å si det på jobben, så venter så lenge jeg kan. Føler jeg holdt på å avsløre alt med fiskesuppehendelsen i dag tidlig :hilarious:

Mor og søster får vite det etter 2.TUL i slutten av neste uke :shy: Resterende etter 3.TUL i uke 12/13. Vil vite hvordan det går først. :happy:

Tenker å si det til sjefen (og evt. kollegaer) etter TUL (8+5), hvis alt er i orden. Må nok ha litt tilrettelegging etterhvert pga. vold/utagering blant noen av brukerne. Akkurat 4 uker til TUL i dag.
Lyst til å ha en TUL til rundt uke 12/13 og så fortelle det til familie og venner etter den :happy119
Muuulig at jeg forteller til ei god venninne etter første TUL, for hun vet at vi har prøvd lenge :Heartred
Familie vet ikke det, men om de har sine mistanker kan jo hende :dance008

Her er det bare ei venninne som vet. Mulig vi forteller det til barna etter TUL neste uke (ca 8+0), men skal prøve å drøye det så lenge som mulig! Når de får vite det spres vel nyheten fort :P Skal ha en UL rundt uke 12 også, men usikker på om vi kommer så langt mtp å klare å skjule magen :)

Kommer nok til å vente til rundt uke 12. Vært på tul i dag (8+2) og sett bankende hjerte, som var kjempestas! Men klarer liksom ikke helt roe meg på at det skal gå bra før jeg har sett at ting fortsatt er på stell rundt uke 12.

Vi har lyst til å vente til ultralyd i uke 11. Føler jeg har fått mage allerede (bare oppblåst), så spent om vi klarer skjule det i fire uker til. De to sjefene mine vet det allerede, synest det er greit at de vet.

Back
Topp