Når fortelle det?

S25

Forelsket i forumet
Når tenker dere å fortelle familie og venner at dere har en liten spire i magen?

Fryktelig usikker på når vi skal fortelle det til våre... Til nå er det bare jeg og min samboer og av våre nærmeste venner som vet om graviditeten..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hehe.. Eg har fortalt d til en drøss allerede :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Her er det bare meg, min mann og de ansatte på avdelingen til datteren min (bhg) som vet.
Sistnevnte fordi de er ikke så flinke å meddele om sykdommer som går der nede, men det er jeg avhengig av å vite om nå.

Vi har ikke tenkt å fortelle noen før vi må. :)
Jeg gleder meg skikkelig til å fortelle svigermor for hun har mast lenge nå. hehe
 
Tenker vente så lenge som mulig. Hvertfall til etter uke 12, og gjerne enda lenger. Er ei venninne av meg som vet da.


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Jeg har sagt det til to venninner og gubben til en kompis som alle vet vi har prøvd, men siden vi har mistet 2 ganger skal vi prøve å vente til uke 12 før vi forteller det til familie... :)
 
Vi har fortalt aller nærmeste familie, og jeg har fortalt mine bestevenninner :) øvrige familie og andre nære venner får vite det rundt uke 12, etter vi har vært på tidlig ultralyd!


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jeg har fortalt søster og en venninne, neste uke skal jeg fortelle mamma og pappa for vi ska på ferie sammen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er veldig usikker på når vi skal fortelle d. Tenkte å prøve å komme på tidlig UL. Så kanskje vente til etter d. Flyttet i fjord. Så omgås ikke me så mange. Så blir ikke noe problem å skjule d. Men må nok høre me mannen om jeg kan sladdre til min beste venninne. Hun har to, og jeg fikk vite d helt i begynnelsen med begge to. Så redd hun blir fornærmet om jeg ikke sier noe snart.
 
Mine nærmeste fikk vite at vi prøver. Vi har sagt det til svigers, min mor mine søstre og 3 nære venniner. Vil vente med å fortelle til resten til 12 ukee, og de som ikke er nære etter ordinær ultralyd; )

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har sagt det til noen nære venninner, men håper på å vente lengst mulig med å fortelle det til familie og andre.

Men siden påska kommer snart, så må vi nok fortelle det til noen familiemedlemmer siden det blir hytteliv og da rødvin...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fortalt det til mine to nærmeste venninner. De ville skjønt det uansett og visste at vi var prøvere :)
 
Her skal ingenting sies denne gang.. venter til noen ikke klarer å spørre om kulen på magen.. hehe. . Så skal bli spennende å se hvor lang tid det tar :-D
 
Fortalte det til ei venninne til i går. Hun fortalte nemlig at hun også er gravid og er en uke lenger enn meg. På dagen faktisk! ☺️ Det er sååå koselig.

Fant også ut at gubben har fortalt det til broren sin. :)

Så da har vi avslørt det til 5 stk. hittil. Planen er å fortelle nærmeste familie etter tidlig ul i uke 10+5 den 9 mai. :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her skal vi prøve å holde det for oss selv frem til 12 uker, ettersom vi mistet i uke 5 sist.. :confused:
 
Har fortalt det til mamma og pappa, en kollega/god venninne på jobb og et vennepar som også er gravide med termin en uke før oss. :) venter til påske med å si det til søster, bror, svigers og bestevenninen min. Da er jeg i uke 8..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp