Når fortelle det?

Maria med 2 små

Forumet er livet
Når har dere tenkt til å fortelle familien om graviditeten?

Her har jeg tenkt til å vente så lenge som mulig. Vet ikke helt hvordan familiene våre vil ta nyheten om et barn nr. 3.

Jeg hadde opprinnelig tenkt å holde det hemmelig en stund, men siden vi bor i generasjonsbolig med mine foreldre i etasjen over oss så greide jeg ikke å holde meg så lenge. Det gikk halvannen uke før de visste det, de også. Har fortalt sjefen og et par andre på jobben, samt to-tre venninner.

Vet at mange ønsker å holde det hemmelig når det fremdeles er tidlig fordi de ikke vet om det kommer til å gå galt. Jeg tenker heller at om det går galt så ønsker jeg at det er noen rundt meg som faktisk forstår, uten at jeg trenger å forklare så mye. Uff, jeg skulle ønske neste uke kunne gått fort. Har UL på fredag, og blir nok mer beroliget om jeg ser et bankende hjerte der...

Her er det en del som vet det allerede.
Mange som har støttet oss gjennom tunge tider, og gjennom prøverørsforsøket.
Alle vet det er tidlig, og at det meste kan skje enda... Skikkelig offentlig blir det ikke før etter ultralyden 3 april.

Gleder meg maks til i morgen - da skal søstra mi få vite det. Har ikke hatt anledning til å besøke henne etter at sønnen hennes ble to år, så vi skal dit i morgen. Tenkte å skrive på kortet at han skal få seg søskenbarn på november. Kan bli spennende når de leser kortet

jeg har fortalt det til mine 2 nærmeste venninner. og så har jeg sagt det på jobben så de andre kan ta hensyn til meg.. :)
reiser på ferie i uke 12 og kommer hjem i uke 15, så jeg håper å kunne holde det skjult til vi kommer hjem fra ferie.. men det spørs hvor mye jeg vokser hehe..

Om alt er bra på UL til onsdag så tror jeg vi kommer til å si det til svigers neste helg. De kommer på besøk til oss fra vestlandet :) Resten av familien blir ettersom det passer seg :)

Har sagt det til ei vennine(kusine) allerede :) Har mest lyst til å bare rope det ut til alle jeg da men ;) hehe

Her er det bare søsteren min som vet noe enda. Håper at vi klarer å holde på hemmeligheten en god stund enda. Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn " jeg skal bli storesøster t-skjorte" til jenta vår og besøke familien med den på :)

Back
Topp