Når fortelle det??

her vet alle det, utenom min datter på 3.5 år.. Venter til jeg har vært på ultralyd i uke 11 før hun får vite det.. Lettere å fortelle en voksen at en mister, enn en liten! =) 

Jeg er mer på; hvorfor ikke fortelle tidlig? hehe

her vet endel det allerede. Er jo som regel noe galt med embryoet/foster visst man mister føre uke 12. Så for min del kan alle vite :)

Ja det er sant, hvis d går galt er d jo like greit at di rundt vet om d... :). Som regel går d jo bra! Har et barn på 3 år som prater mye om baby om dagen, så her må vi oxo vente til d er mer sikkert..ellers er det en som blir skuffa... Men gleder meg veldig til å fortelle at d kommer en lillebror el søster:)

Jeg gleder meg syyyykt!! 

Holdt på å si det idag, men jeg klarte å klappe igjen! ;) haha =)

Jeg har så lyst til å si det til alle..... Men tørr ikke før jeg har vert på tidlig ul i neste uke..... Har sagt det til to veninner bare .... Ikke mamma vet det en gang....... :( men er så teit om alle veit det visst vi mister igjen.... Men etter ul da skal jeg rope det ut ;) om alt er bra da ;)

Jeg tror kanskje vi vil si det til familiene våre etter første ul når jeg er 8+1, også venter vi kanskje med å offentliggjøre det til over påske. Da vil jeg være over ti uker, så da føles det litt tryggere å si det. :)

jeg kommer ikke til å fortelle det før jeg ikke kan skjule det lengre.. har jo venta til uke 12 før, men det hjelper jo lite når man mister i uke 16..

Den aller nærmeste familien og venner vet det allerede. Resten av verden får vite til etter den tidlige ul'en - minst! Jeg har vært svært åpen om prøverørsforsøket vårt på facebook, så der demper jeg nå litt ned.. Ga beskjed før innsettet at jeg kom til å holde kortene nærmere brystet etter det.. Men får daglige spørsmål på chatten om hvordan det har gått. Alle tror jo de er spesielle nok til å få vite det, hehe :)  Folk får rett og slett beskjed om å gi oss litt albueplass når de spør nå...  De skjønner det godt - men spørre må de, haha.....

Jeg har fortalt det til enkelte utvalgte, men resten får ikke vite det før det vises og de evt tør å spørre! hehe:p Jeg kommer aldri til å klare å holde meg!

Vi har beg å spre det glade budskap selv jeg bare er 5+1 i dag. Syns ikke det er noen grunn til å vente- jeg tenker det er positivt at folk vet det- da har jeg noen å støttet meg til om det ikke skulle gå bra. Lettere å snakke om det og få forståelse om folk vet om det i forkant. Så jeg kommer til å fortsette å fortelle det til de jeg møter på min vei :)

Jeg har vært gravid fem ganger før,men har to barn. Vi  valgte å si det tidlig,synes det har vært fint at folk viste hva som foregår og godt med støtte. Denne gangen har jeg en helt annen følelse,for har ikke behov for å si noe. Rart å ha sånn følelse og ønsker kun å ha den for meg selv så lenge som mulig. Sikkert i sjokk og er så fin form at det følelse uvirkelig,er dette virkelig sant at vi skal ha barn igjen..Noen som har opplevd dette?

Ei venninne av meg og svigerinna mi har jeg allerede fortalt det til. Overfor de nærmeste vennenne mine har jeg vært relativt åpen om at vi prøver igjen, og det syns jeg er helt greit. Skulle det gå skeis blir det ingen belastning for meg at noen vet heller. Må ha en ventil for å lufte ut litt spenning og glede :-)
Skal på venninnehelg nå til helga, og da vil det vel ta ca 15 minutter før alle har skjønt hvorfor jeg ikke skal ha et glass rødvin :-)
Øvrig familie får vite det litt etter hvert, de kommende storesøsknene trenger nok ikke å få beskjed så veldig tidlig - da blir nok ventetiden lang.

har fortalt det til de nærmeste i familien min og to venniner, ellers så venter jeg nok til jeg er 12 uker på vei :)

Vi kommer ikke til å si noe før vi er i uke 12. Skal på ul i uke 11-12, så blir hemmelig for alle fram til da. Vi har ikke noe behov for å fortelle alle dette. Vi kommer heller ikke til å legge det ut på facebook. Det er så mange der inne (gamle klassekamerater, kollegaer osv) som ikke har noe med dette å gjøre. Og skulle det gå galt en eller annen gang i graviditeten, tenk hvor mange man må opplyse om dette da. For oss er dette vår hemmelighet og ikke noe alle har noe med :)

Vi kommer til å fortelle 3 stykker utvalgte i vår familie det om ikke så lenge til.

Resten av familien får vente enda lengre og resten av offentligheten skal vi vente så lenge som mulig med. Problemet er at jeg får fort mage og da er det vanskelig å skjule he he!

Barna får ikke vite noe på stund, men eldstemann skal få vite det samtidig som resten av familien og yngstemann skal få vite det nesten samtidig.

Vi har fortalt det til de vi føler trenger å vite noe om det. Sønnen min på 3 har jeg sagt det til, men tror han har glemt det, for han er mesteparten hos pappa`n sin, og jeg sa det for litt over en uke siden.

Og til sambo sin datter venter vi så lenge vi kan, hun har nettopp blitt storesøster og ventet lenge på den, og nå må ho jo vente enda litt til for å bli storesøster igjen! Syns nesten synd på henne.

Ei venninne, mamma og pappa vet det + alle på gamle termin forumet mitt :) Resten får vite det etter uke 12.

Nå har jeg jo nettopp vært gravid, og etter jeg mistet var det en del som fikk vite om at jeg hadde mistet, så ønsker å vente litt mere nå! Svigers får sikkert vite det om 14 dager, da vi skal på ny UL..

Ei venninne, mamma og pappa vet det + alle på gamle termin forumet mitt :) Resten får vite det etter uke 12.

Nå har jeg jo nettopp vært gravid, og etter jeg mistet var det en del som fikk vite om at jeg hadde mistet, så ønsker å vente litt mere nå! Svigers får sikkert vite det om 14 dager, da vi skal på ny UL..

Back
Topp