Feyra
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Er så usikker på når vi skal fortelle det til jenta på 7. Hun ønsker seg ingenting mer i verden enn en lillesøster eller lillebror, og synes det er ordentlig urettferdig at alle hun kjenner har søsken bortsett fra henne.
Vi har bestemt osd for å uansett vente til etter NIPT test og tidlig UL, jeg er 38 år, så sjansen er jo der for at ikke alt er som det stemmer. Og tenker at hun selv skal få fortelle nyhetene til familie og venner. Men når fortelle henne det? Jo tidligere vi sier det, desto lengre ventetid for en utålmodig 2-klassing.
Hvilke tanker har dere gjort dere om temaet?
Vi har bestemt osd for å uansett vente til etter NIPT test og tidlig UL, jeg er 38 år, så sjansen er jo der for at ikke alt er som det stemmer. Og tenker at hun selv skal få fortelle nyhetene til familie og venner. Men når fortelle henne det? Jo tidligere vi sier det, desto lengre ventetid for en utålmodig 2-klassing.
Hvilke tanker har dere gjort dere om temaet?
7+5, men var på UL på tirsdag først og alt så bra ut. Han vet vi har prøvd en stund, og skjønte det egentlig litt før vi sa det i går 
Om vi forteller nå så vet alle det i morgen 

Jeg var dessuten veldig sliten. Så tenkte det var greit å si det så hun kunne ta litt hensyn. Men hun begynte så klart å snakke om det i barnehagen med en gang etterpå.