Når fortelle det til de nærmeste?

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Jeg har et lite problem, før graviditeten har jeg vært ganske glad i å feste og drikke, noe som åpenbart ikke er aktuelt nå.. Så jeg er redd man vil merke det fort på meg, men samtidig syns jeg det er altfor tidlig å si noe om det enda.. Noen synspunkter? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm vanskelig det der.. Men jeg tenker at hvis du ikke vil fortelle noe ennå, så får du skylde på sykdom, at du kjører e.l. Sikkert noen som kommer til å mistenke noe, men det kan man vel nesten ikke unngå. Det er jo ikke såå mange uker til du kan fortelle det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke den som liker å feste og drikke, men jeg fortalte det til de aller nærmeste med en gang. Mens venner og bekjente ikke får vite noen ting ennå. :) Men det er jo ditt valg om du ikke vil si noe ennå :) Å som hun sier over, er jo ikke såå mange uker til du kan foretelle :)
 
Sant.. Får prøve å skylde på sykdom kanskje :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du får si du har fått en urinveisinfeksjon og går på antibiotika. 2 ukers kur eller noe :) så får du 2 ekstra uker på deg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du får si du har fått en urinveisinfeksjon og går på antibiotika. 2 ukers kur eller noe :) så får du 2 ekstra uker på deg.


Sent from my iPhone using BV Forum

Den var ikke dum! Skal på en årlig fest idag, så da funker vel det :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp