Når fortelle det til barna?

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hmm. Tenker litt på den. Er nå 7+5, og har ingen umiddelbare planer om å fortelle altså.

Men lurer på når det er liksom lurt? Vi kan ikke forvente at de klarer å holde dette hemmelig, så kanskje vi venter til det kan være helt offentlig?

Hva ville dere gjort? Barna er 7 og 11 år..

Vi fortalte det til småen vår på 3,5 år for noen dager siden. Men det var siden bf hadde så lyst å si det til henne :-p men det gjør ingenting :-) hun har bare fortalt det til noen av bhg tantene :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

De får vite det når det blir offentlig.. og når de vet det må jeg ringe eksen å informere før ungene sladrer:P det blir en merkelig telefon å ta... barna er straks fire og seks. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I ditt tilfelle ville jeg nok ventet til det blir offentlig :) Gutten på to her har fått "vite" det allerede. Han forstår nok ikke hva det dreier seg om, og ikke har han nok språk til å si det enda heller. Jeg syns det er greit å begynne å snakke om det slik at han forstår det mer etter hvert ;)

Her ble mannen så glad da vi fikk positiv test at han sa det til han med en gang :P

Guttungen er nå søt da, han har helt siden dag 1 vært superkresen på mat, har nekta å smake på stort sett alt han får tilbudt. Eneste han spiste var hvitløksbrød, pannekaker, spagetti og kjøttdeig til middag. Har vært på helsestasjonen, prøvd ut tips opp og i mente men ingenting har virka. Nå plutselig sier han at han må spise all maten sin slik at han kan bli stor og sterk, for han skal nemlig bli storebror! :D så de siste par ukene har han smakt på masse forskjellig mat! Hadde jeg visst dette hadde jeg prøvd å bli gravid før :P hihi

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her ble mannen så glad da vi fikk positiv test at han sa det til han med en gang :p

Guttungen er nå søt da, han har helt siden dag 1 vært superkresen på mat, har nekta å smake på stort sett alt han får tilbudt. Eneste han spiste var hvitløksbrød, pannekaker, spagetti og kjøttdeig til middag. Har vært på helsestasjonen, prøvd ut tips opp og i mente men ingenting har virka. Nå plutselig sier han at han må spise all maten sin slik at han kan bli stor og sterk, for han skal nemlig bli storebror! :D så de siste par ukene har han smakt på masse forskjellig mat! Hadde jeg visst dette hadde jeg prøvd å bli gravid før :p hihi

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For en søting <3 :)

Jeg har så lyst å fortelle det til Lille for hun har mast i tre år nå på en lillebror.
Men jeg vil vente til jeg er over 12 uker eller til det blir synlig. :)

Blir å fortelle det rett før de andre får vite det. Tenker i uke 12-13 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det å fortelle det når vi skal si det til familien. Hverken 3 åringen eller 10 åringen klarer å holde kjeft :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jenta vår fikk vite det med en gang vi fant det ut;) Hun gleder seg til å fortelle det bhg. Kan nok godt hende hun har sagt det til noen allerede...

Skal på tidlig ul på tirsdag. Er da 9+1 (tror jeg blir satt litt tilbake, men er i alle fall over 8 uker). Ser alt bra ut der, har vi bestemt oss for å fortelle det til familien i påsken, da er jeg 10+.. (Evt 9+..) uker på vei. Kommer til å si det til han som skal bli storebror først (han er 2,5år), så får han fortelle det til familien :)

Fortalte det i dag :) Formen min er så elendig om dagen, så jeg ville berolige dem om at mamma bare var lykkelig dårlig form ;-) De er 9 og 12 år, og de holder på hemmeligheten en stund til... Jeg er 8+5 i dag, men i hht. legen er jeg 9+1. Håper ul viser at legen har rett :)

Vi kommer ikke til å si noe til henne før ul ca uke 12. Hun er jo bare snart 3. Voksen familie får vite i påska da jeg er så dårlig :)

Her har vi kun sagt det til han på 16, de andre må vente, de tror jeg har omgangen eller noe. Vet ikke helt når vi kommer til å si noe, kanskje etter ul på fredag. Kommer ann på resultatet, er kun 10 uker da..

Vi fortalte det nå i påska, er vel mer eller mindre offentlig nå, er 12 uker etter påske, så da har det ikke noe å si om hun forteller det i bhg =)

Sønnen til kjæresten fikk vite det i går, og har nå fortalt besteforeldrene det :)

Back
Topp