når fortelle den store nyheten?

mammatilto

Flørter med forumet
Er det noen som allerde har begynt å fortelle den store nyheten? :)

Forrige gang fortalte vi det til foreldrene våre i uke 7. Men har ikke bestemt oss for når vi vil gjøre det denne gangen.

Vi har allerede fortalt det til familien og noen venner... Klarer ikke holde på det [&:] Litt kjedelig når det er så tidlig, men men..[:)]

har veldig lyst å fortelle det selv. Men føler det blir så veldig lenge å vente før di kan fortelle det vidre.
Vet at di hadde holdt det hemmelig til di skulle, men ikke så lett:) Så tror vi venter litt til jeg..

Men veldig koselig at dere har delt nyheten allerede:)

Vi fortalte i uke 10 sist til folka våre, men nå venter vi hvertfall til uke 12.
Tenkte å ta tidlig ul i uke 10/11..

Vil vente med å fortelle siden jeg mistet i uke 8 sist.

Har bestil body og smekk til lille tassen som det står: Jeg skal bli storerbror på[:D] Så det vil bli sagt på denne måten, se hvor lang tid det tar før noen ser det[:D]

da skjønner jeg veldig godt at dere vil vente, for å vere helt sikre.. Men alt går nok kjempe fint =)

Hadde planer om å fortelle det på samme måte som dere, med body på storebror [:)]

Hvor har du bestilt bodyen hen? [:D]

ORIGINAL: vetlebror_jan2011

da skjønner jeg veldig godt at dere vil vente, for å vere helt sikre.. Men alt går nok kjempe fint =)

Hadde planer om å fortelle det på samme måte som dere, med body på storebror [:)]

Satser på at det går bra denne gangen[:D]

Bestilte fra lillemille.dk ;)

ORIGINAL: *Endelig2*

ORIGINAL: vetlebror_jan2011

Satser på at det går bra denne gangen[:D]

Bestilte fra lillemille.dk ;)

takk, da skal jeg inn å bestille:)

fortalt det til min mamma og søster + noen venninner...

Med den tålmodigheten min, og stoltheten til sambo, så ble det fortalt til de fleste igår, samme dag som jeg tester positivt.

Kjenner jo jeg er litt mer nervøs nå, så mye stress det skulle blitt hvis det ender galt.. Huff.. Men men, får ta det som det kommer [:)]

Har nett fortalt det til foreldrene mine og svigers [:)] De hadde nok fått vite det om vi hadde mistet også, det gjorde de sist da vi mistet i uke 10, og var en god støtte.. Men ellers skal vi prøve å holde det tett til etter 12 uker [:)]

ORIGINAL: neselo

Vi har allerede fortalt det til familien og noen venner... Klarer ikke holde på det [&:] Litt kjedelig når det er så tidlig, men men..[:)]

kommer til å fortelle foreldrene våre det snart tror jeg. godt at noen vet det viss noe skulle gå galt! Men vente litt med resten:)
som click sier: om magen ikke avslører det før den tid;)

Får en ikke fortere mage med nr. 2 og da? Gleder meg til magen kommer:)

Tja, vi har vel sagt det tidlig begge gangene, men denne gangen SKAL jeg holde det hemmelig[:D] Så her kommer vi ikke til å si noe før det i hvertfall har gått 12 uker[:)] Sist fikk jeg mage tidlig og måtte bruke mammabuksene etter uke 11, men nå er det sommer og da kan jeg bruke mye tights og tunikaer så det hadde vært gøy og klart å skjult det så lenge som mulig[:)] Eeeeeeeeeegentlig kunne vi vel kanskje tenkt oss helt til etter den ordinære ultralyden[8D] Men den kan vel kanskje bli litt vanskelig[:D] Og vi også har tenkt det som mange av dere har nevnt[:)] Bestille gensere til eldstegutten og yngstejenta og skrive at de skal bli storebror og storesøster[:)] Det er jo bare såååååååååå koselig[:)]

Sa det til "alle" par dager etter testen[8D]
jepp, med "jeg skal bli storebror" genser[:D]

har ikke fotalt det til noen enda, og vil nok prøve å holde det hemmelig lengst mulig frem til uke 12. Men vi får se..e ganske uvel og kvalm allerede... forrige svangerskap ble jeg sykemeldt fra uke 8 pga kvalmen, så da ble det ikke så lett å holde det hemmelig lenger. Jobber i barnehage så der er det ikke så lett å skjule kvalmen viss eg sku bli for dårlig denne gangen og.

men foreløbig er det bare meg og mannen min som vet :)

ORIGINAL: ~StRaToS~

kor fikk du tak i slik genser? eg har lyst å si det på samme måte, bare med en "jeg skal bli storesøster" genser :)

ORIGINAL: lille goklomp

kor fikk du tak i slik genser? eg har lyst å si det på samme måte, bare med en "jeg skal bli storesøster" genser :)

Noen som har linka til en adresse litt lenger oppe i tråden [;)]

Vi har ikke fortalt det til noen ennå. Har tenkt å holde det hemmelig til rundt uke 12 (hvis vi klarer [:)])
Det hadde sikkert vært godt å ha andres støtte om det skulle gå galt, men om jeg trenger det vet jeg det er flere rundt meg jeg kan snakke med uansett [;)]

ORIGINAL: lille goklomp

www.lillemille.dk    anbefaler siden på det varmeste[:)]

Begge foreldre våre vet, inkluder noen begge søstrene våre og en del venner, da vi har to SA på kort tid bak oss, så er det ingen hemelighet at vi prøver, og lettere for oss å bare si det, så får vi den støtte vi trenger, alle våre nærmeste har vert en del av SA`ene og støtter oss, det har vært vanskelig for oss alle, spesielt for storesøster på begge sider, som er veldig nære for oss. Men jobb vet ikke, vil ikke si det før jeg må..

Back
Topp