Når fortelle den gledelige nyheten?

LykkeligeH

Elsker forumet
Når har dere tenkt å fortelle andre at dere er gravide?

Jeg satser på at jeg klarer å holde meg frem til 17 mai :) da er jeg 11 uker ca. Da forteller vi det til familien.
 
Noen vet det allerede (klarer jo ikke holde kjeft), men det er bare gode venner som jeg vet holder kjeften sin. Resten får nok ikke vite det før vi nærmer oss 3 mndr.
 
Jeg har også lyst å gjøre det offentlig på 17. mai :D nesten 12 uker da..
 
En del som veit det. Tenkte kanskje å si noe på bursdagen min 19april ;)
 
Ei venninne vet. Men jeg ble så dårlig sist, så da måtte jeg fortelle det da jeg var 6-7 uker på vei. Er jeg like uheldig denne gangen, så blir det offentlig ganske fort.
 
Noen få vet allerede...resten får vite rundt 12 uker tenker jeg :)
 
Her er det kun jeg og mannen som vet det. Kommer ikke til å fortelle det til noen andre på lenge enda ;)
Liker å ha den lille hemmeligheten :)
Vil at ungene skal få gleden av å fortelle nyheten til besteforeldrene sine, og ungene får ikke vite noe før jeg er minst 12 uker på vei.
 
Har fortalt det kun til to gode venninner som jeg vet holder stilt. Men kommer nok ikke til å fortelle noe før i begynnelsen av mai. Er vel 12 uker den 12.mai.
 
Klarte ikke holde meg og sa det til de to nærmeste kollegaene mine i dag :) Alle andre får vente litt. Mulig vi sier det til noen fler om alt er bra på tidlig ul om et par uker.
 
Back
Topp