Når fortelle att lille gull skal bli store bror?

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Tenkt masse på dette, å tenker ihvertfall vente til den magiske 12 uka :) når forteller/fortalte dere dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet de ingenting enda, men blir vel etter uke 12 tenker jeg. Når det blir offisielt synes jeg nesten de må få vite, slik at de ikke får vite av noen andre enn oss :)

Sjuler det så lenge jeg kan, jenta mi er ikke fylt 3 år enda, blir vedig lang ventetid om jeg skulle fortalt det nå :) Når magen kommer blir det vanskelig.

Fortalte det til mi for noen uker sider... hun er 5 år og jeg fortalte at det var en hemmelighet. Ho har ikke sagt det til noen :)
Vi satt lenge å pratet sammen , om at det kun er et frø og ingen beibi.. og det ikke er sikkert det blir noe osv...

Jeg blir nødt til å fortelle det til henne når "allmennheten" får vite det. Mellom uke 12 og 14 tenker jeg. Ville helst spart henne for litt ventetid, men vil at det skal være spesielt for henne når hun får vite det, og ikke at noen "fremmede" skal plumpe ut med det. Hun er 4 år.

Min sønn fyller snart 5 år, ønsker seg veeeldig en lillesøster :) er jo ennå 39 dager til den magiske uka :p Redd hvis noe skal skje att det ikke blir noe baby og forklare jan dette :-/

Vi venter til rett før resten får vite det, for en på 3 år holder ikke på hemligheter :P

Forteller det til lillegutt når alle andre får vite nyheten :) rundt uke 12 :)

Vis vi klarer å holde oss til 12. Uke skal vi fortelle det til handle vi skal i selskap. Så skal han få fortelle det til familien at han skal bli storebror

Back
Topp