når fortalte dere?

tøtto <3<3

Andre møte med forumet
er bare i uke 9,men har allerede en tydelig mage. vi har fortalt noen i familien om nurket.men det eg lurer på er når fortalte/forteller dere at noen skal bli storesøster/bror?

Mamma og pappa skjønte det selv og kom og spurte. Har vært mye sammen med de i sommer, så vanskelig å skjule.
Ellers vet mine aller beste venninner det. Hadde en ma før jeg fikk lillemor og vet det er godt å ha noen å snakke med dersom det skulle gå galt. Ellers blir vi ikke å fortelle det på en stund ennå. Skal på UL på mandag og så reiser vi bort noen uker på ferie. Nyheten blir offentliggjort når vi er tilbake fra tur. Har allerede begynt å få mage, så jeg strever med å skjule det. Håper ingen buster meg før vi reiser... Gleder meg til å strutte med magen i syden!

Vi fortalte det til foreldrene våre og et par få veldig være venner allerede i 5 uke.

Mensen kom ikke, testet etter 3 dager, WoW vi er gravid!, oi vi sprekker, vi må bare si det til noen! :happy093

Avdelingsleder ble nødt å vite det allerede i 6-7 uke pga noen omstendigheter. Og så fortalte vi det litt etter litt fra uke 8. Familiene våre fikk vite, de nærmeste vennene, og nærmeste kollegene.

Nå er det ingen hemmelighet. Jeg er 13 uker. Men vi er nå litt hemmelighetsfulle :cool: . Facebook får ingenting f.eks.
Det er de vi faktisk omgåes som får vite noe.

Vi har fortalt det til nærmeste besteforeldre, oldeforeldre og beste venner nå i helgen :) Så da går vel ryktene, og jeg sier ikke nei om noen spør om vi skal ha barn. Men facebook o.l. får vente noen uker! Jeg kommer ikke til å skrive det der før etter OUL. Men har sagt at pappaen kan få skrive det litt før, slik han føler seg litt inkludert han også ;) Hehe!

Er 10 uker i mrg og har postet det ut til de fleste :)

Fortalte på jobb i uke 5, mamma uke 9, svigers og bestemor i uke 10, brodern og dama uke 12. Mangler noen i familien før vi er helt offentlige. Og det skjer neste lørdag.

Regner med det blir annonsering på face også, må bare finne ut en litt kul måte å gjøre det på... Forslag?

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Kollega og ei venninne uke 4
Svigerinne 1 uke 6
Mamma, pappa, bror uke 6
Venninne uke 9
Jobb/kollegaer/svigers/øvrig venninner og familie uke 13

Fortalte det til nærmeste familie nå på fredag. Da var vi 9+5 uker. Ble noen gledestårer då ;)

Med førstemann fikk alle vite det før uke 12 ;) Men denne gangen så har ingen fått vite noe i og med at jeg egentlig skulle ta abort, men når det ikke ble abort alikevell har svigers fått vite det, og mamma på min side. Venter med resten til ordinær ul regner jeg med, magen viste ikke før i uke 25 sist så blir nok en stund før noen avlører meg. Og jeg og barnefaren gikk akkuratt fra hverandre for noen mnd siden så vil ikke få pes for dett før det er nødvendig :P :) begynner å glede meg litt nå kjenner jeg :)

Har fortalt etterhvert som vi har møtt de forskjellige. Vært såpass kvalm og nå bekkenløsning, så like greit at folk som omgås oss vet. De første fikk vite rundt uke 7

Fortalte det til min pappa i dag (10+4). Han er den første som har fått vite det. Kommer til å si det til mamma og svigers i helga tenker jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi fortalte det til den kommende storebror uke 7 tror jeg, jeg var så dårlig og ville gjerne at han skulle vite hvorfor. Det var kanskje litt risky, med jeg har aldri mistet før.

Fortalte til familie uke 8-10, sjefen uke 11. Har tenkt å vente til etter ul neste uke (uke13) med åfortelle andre, men magen står sånn ut at jeg tror ganske mange har mistanker.

Har nettopp sett lille mageboeren på ul, så nå skal vi fortelle det. Er 12+1 i dag!
Skal si det til barna først kanskje, så resten av familien, og deretter venner og bekjente/jobben.

har fortalt en del pga har vært mye dårlig, til jenten min på 4 har vi bare sagt at mamma har vondt i magen noe hun har godtatt selvom hun har sett at magen e blitt stor :P

Back
Topp