Når fortalte dere... ?

janke77

Glad i forumet
Jeg er så hoppende glad for å ha blitt gravid, og vil jo da selvf.dele det med alle jeg møter..hehe..
Alikevel har jeg latt være og tenkt at jeg burde vente til uke 10-12 for å være på den sikre siden.. ( en i nærmeste familie har nettopp opplevd en SA )

Når delte dere den fantastiske nyheten??

Nei, det er det som er såå vanskelig!! * smiler *
Vil jo fortelle det til absolutt alle!!

12 uker på vei... Det var da jeg selv fant det ut [:D]

ORIGINAL: **martine**

GRATULERER FORESTEN!!!![:D]

Takk for det!! [:D]

Var det ikke du som slet sånn her i forrige uke med en tann ( og tannlegeskrekk ? )
Hvis ja, hvordan går det med deg nå?

vi fortalte det tidlig vi.
om man mister eller ikke,er det jo deilig å ha noen å dele også det med??noen å prate ut med...eller rett og slett bare få forståelese av..

Gratulerer så masse!!!![:D]

Fortalte det til familie/venner/kollegaer straks vi fikk positiv test.[:D]

Godt med ekstra sympati når kvalmen satte inn![:D]

ORIGINAL: Mamma`n til Thea

Tror jeg fortalte det til mine nærmeste da jeg var ca 6uker på vei...
Men fortalte det ikke til noen andre før jeg var 12uker på vei..

Samme her[:)]

sånn ca 2 min etter testen var tatt[:D]

jeg lakk som en sil i uke 4 da vi fant det ut.. begge ganger.. klarte ikke holde meg ;-)

Mamma fortalte vi det når jeg var 2 mnd på vei,svigermor og svigerfar og resten av familien fortalte vi det når jeg var 4 1/2 mnd på vei

første gang sa jeg det dagenetter posetiv test ca 4 uker.misten den gangen.

så med snuppa venta vi til uke14 og nå sist gang uke 12.(noen venninner fikk vite det før nå sist gang[;)])

gratulerer med nurket i magen foresten[:D]

rundt 8 uker trur jeg... [:D]

ORIGINAL: **martine**

eg var vel ikkje meir enn 7 uker trur eg...klarte ikkje vente!!![:D]

samme her[:D]

Ved min første gaviditet sa jeg det rett etter testen viste positivt ( va 4 uker ), men det er rart med det.. Når man blir eldre tenker man så mye rart og får flere bekymringer..
Var ikke i mine tanker at man kunne miste når man først var blitt gravid ( var da 18 år )

Bør kanskje ikke tenke slik nå heller, men det er noe vanskelig når en i familien har opplevd det og man på en måte får bekreftet at det kan skje hvem som helst..

Med ein gong eg testa positivt fekk mannen min og mamma vita det, også hunden og katten min som var her då. Pappa min fekk vita det nokre dagar seinare, også ei vennine, og ei til [:)] No er det opp til den kommande pappaen å fortelja det til sin familie og venner om han vil det. Han fortalte broren sin det i går.[:)][:D]
Eg forteller det til mine og han til sine. [:)][:)] 

fortalte det same dagen jeg fikk positiv test[:D]

Vi ble gravide mens vi sto på venteliste til prøverør, så vi ble så overveldet at vi fortalte familien med en gang... Var da 6 + 1.

Var 7 uker jeg, klarte ikke å vente lenger enn det [:)]
Når det er sagt så er vår forrige 9 år, så det er vel ikke til å stikke under en stol at dette var sterkt ønsket og påventet både for oss og våre nære og kjære [:)]

Grattis så mye janke77 med den lille spiren! Masse lykke til med svangerskapet og ventetiden [:)]

Back
Topp