Når fortalte dere til andre at dere var gravid???

Veraa81

Glad i forumet
???

Vi har hatt prøverør begge graviditetene.

Dette var jo noe vi holdt på med i mange år, så vi var veldig åpne rundt dette.  Så fam og venner visste hvilken dag vi skulle ta ut egg, hvor mange egg vi fikk ut, hvor mange som ble befruktet, hvor mange som ble satt inn..  Og så ventet jo alle spent på dagen jeg skulle ta testen (to uker etter innsetting).

Så de to gangene vi nå har opplevd å få positiv test, har alle sammen visst det samme dag. :)

Med engang..

Våre foreldre og søsken fikk vite det så og si med en gang, i uke 5. Deretter fikk resten vite det fra uke 7 og utover.

var vel 8-10 uker...
nærmeste venner og familie fikk vite det med en gang=)

ORIGINAL: Windy

Vi har hatt prøverør begge graviditetene.

Dette var jo noe vi holdt på med i mange år, så vi var veldig åpne rundt dette.  Så fam og venner visste hvilken dag vi skulle ta ut egg, hvor mange egg vi fikk ut, hvor mange som ble befruktet, hvor mange som ble satt inn..  Og så ventet jo alle spent på dagen jeg skulle ta testen (to uker etter innsetting).

Så de to gangene vi nå har opplevd å få positiv test, har alle sammen visst det samme dag. :)

Ja er væll på en måte bra å være åpen om det om noe skulle gå galt. Sånn at man har en familie som forstår om man mister.

Vi sa ingenting før 13 uker på vei....

ORIGINAL: Annicken*

Med en gang[;)]

Hehe, ser det er MANGE som ikke klarer å holde på hæmmeligheten lenge[:D]

Har ei venninne som sa det i uke 5, og fikk så mange stygge kommentara på det...er jo en nydelig ting å være stolt over da[:)][:)]

Med nr.1 visste alle familie det i uke 6-8, mens venner og andre ikke fikk vite dte før etter uker 12.
Med nr. 2 sa vi ikke noe til noen før vi hadde passert 12 uker, var noen her inne (som jeg også kjenner fra før) som fikk det med seg før da, men de holdt stort sett kjeft tror jeg[;)]

Etter 12 uker med begge! [:)] 

5-6 uker begge gangene [:D] Var så lykkelige [:)]

ORIGINAL: Veraa81

Hehe, ser det er MANGE som ikke klarer å holde på hæmmeligheten lenge[:D]

Har ei venninne som sa det i uke 5, og fikk så mange stygge kommentara på det...er jo en nydelig ting å være stolt over da[:)][:)]

Fy faader så råttent!!! Er jo en gladmelding da, ikke noe å være kjip om... [&:]   skjønner de som vil vente, men selv fortalte jeg
det vel omtrent en halvtime etter positiv test med førstemann [:D]  Orket ikke være så glad uten at alle var glade
med meg!! haha

Med en gang, da Mia egentlig skulle være prøverør. Ble gravid 4 dager etter 1. kontroll ved St.Olavs.

Har ikke fortalt det til andre enn nærmeste familie enda..venner vet ingenting[;)]

til min søster samme dag, til resten fra 8 uker ca

da jeg testet positivt. 3+4 og 3+5

Back
Topp