Når fortalte dere det?

- Amy -

Gift med forumet
Når fortalte dere at dere var gravide til familie og venner? Jeg fant det nettopp ut, men lurer på om vi skal si det til foreldre, siden juleselskap er rundt svingen og det får nå være grenser for hvor lenge en kan ha "influensa" eller "forkjølelse".... Jeg føler meg slapp og trøtt så de begynner vel å lure, siden jeg ikke pleier å være sånn... Syns det er litt tidlig for en vet jo ikke hvordan det vil gå.. Men da, hvis det skjer noe, så kan jo de nærmeste være til støtte..? Ville jeg tro i hverfall... Så blir vel til vi sier det i morgen... Off det blir spennende...[:D]

førtalte d t familien me en gang. d e greit å ha støtte fra di uansett ka som sjer.
men vænna fikk ikkje vetter d før når æ va over 12uke på vei

jeg fortalte det til foreldrene mine når jeg var ca13 uker på vei[:)]
Dem ble selfølgelig kjempe glad[:)]

Jeg fortalte det til familien når jeg var ca 5 og en halv mnd på vei.. Eller mammaen min så magen, så jeg hadde ikke så mange valg [:D] Det var vel litt i seneste laget [8D]

Vi fortalte det da vi var 9 uker på vei...men bare til foreldrene...men vennner fikk vite det etter det uke 12...

Vi fortalte det til nærmeste familie og venner dagen etter vi fant det ut, da var jeg 6 uker på vei.
Resten av slekt og venner fikk vite det etter første legesjekk - rundt uke 12.

Vi fortalte det til foreldrene og søsknene våre dagen etter at vi fikk vite det selv. Jeg måtte også fortelle det til min beste venninne. Resten av familien, venner og kollegaer fikk vite det etter ca. 12. uker.

Vi skal fortelle det i kveld og jeg har gledet meg veldig til å få det overstått. Så slitsomt å skjule det, særlig siden vi egentlig skal gifte oss til sommeren, men på grunn av barnet blir det jo utsatt et år, men det er det jo ingen som vet så de spør oss hele tiden om bryllupet og synes sikkert det er rart at vi ikke har begynt å planlegge ennå...

jeg fortalte det med en gang,rudt uke 5.Tenkte at om jeg mista tidlig ville de fått visst det alikevel[:)]

vi sa det i min 14 uke[:D]

Vi fortalte det til alle ca uke 7 tror jeg...

Meste parten hadde fått vide det innen uke 7.
Fikk fortidlig gangen før så hvis noe skulle skje denne gangen var det bare geit folk viste det tidlig for de får vite det når ting går gale.

Her har ikke mange fått vite det ennå. Vil vente til jeg er over 12 uker på vei. Men mamma fikk vite det nå - som julegave og det var kjempe stas. Deilig at hun vet nå. En venninne fikk vite det i uke 7, hadde da egentlig gjennomskuet meg - kjørte jo plutselig hele tiden.
Gleder meg til vi skal fortelle det til flere[;)]

Ingen har fått vite ennå, er nå i uke 9. Håper det skal gå greit å ikke fortelle noen før i alle fall uke 12. Kunne godt tenke meg å vente til etter ultralyd også, men det spørs åssen formen blir, og om mannen klarer å holde seg lengre... [;)]

alle være nærmeste, venner og de på jobben vet det alt..
Alle vet at vi har prøvd i over et år, så da er det kjedelig å holde det hemmelig...
Men nå er jeg bare en uke fra uke 12 da [:D][:D]
De tre siste ukene har bare flydd av gårde [:D]

Nærmeste venner og noen i familien fikk vite det med en gang. Resten fikk vite det i uke 9. Veldig tidlig, men det var så vanskelig å holde det hemmelig.

husker ikke når jeg fortalte det jeg,men vi bor på et så lite sted at får en vite det her så vet alle det..

Vi forteller det neste helg, da er vi litt over 12 uker på vei, er vel ganske trygt da. Da reiser foreldrene hans avgårde i 14 dg, så det er greit å si det da. Blir til at vi forteller det til familien vår. Det er ei venninne som fikk vite det for et par uker siden, da holdt det på å klikke for meg.. Godt å ha noen å prate med utenom mannen. venter litt med å si det til resten av venneflokken. Har klart ganske bra å skjule det, har vært med på fester, har drukket alkoholfri rødvin. Men gleder oss veldig til neste helg, blir en ny milepæl det også..[;)]

Back
Topp