Når fortalte dere det?

rosenjenta

Glad i forumet
Skal resie hjem i jula og da blir det vanskelig å holde dette skjult tror jeg......hva ville dere ha gjort? Jeg er vel ca 9 uker da tenker jeg.
 
Jeg hadde IKKE klart å holde på hemmeligheten...
 
vi har fortalt det til foreldrene våre, noen av søsknene og noen venner...
kommer til å fortelle til resten av familien i jula, og første dag tilbake på jobb etter nyttår kommer jeg til å si det til de på jobben...Da klarer jeg ikke holde det inne lengre!!!
 
Blir nok vi sier det i jula [:D] Vanskelig å holde det skjult. Hvilke symptomer har dere?
 
Hei, Jas[:)] Vi er visst like langt på vei, vi. Jeg har også store planer om å fortelle dette til familien på julaften, og til kolleger etter nyttår.
 
så morsomt Labben! [:D]

Jeg har vært litt små kvalm innimellom, men kun når det er lenge siden jeg har spist...Veldig lenge siden jeg har vært det nå (bank i bordet!)
Tisser veldig mye og er drit trøtt hele tiden, men får ikke sove når jeg legger meg [:-], slitsomt til tider...-særlig når jeg er ordentlig sliten!!
Og nå har puppene begynt å bli ganske ømme, merker det veldig når jeg hopper [:)]

Hvilke symtomer har du da??
 
Jeg har veldig ømme pupper, trøtt, ofte på do og av og til så stikker det i magen. Har flere av dere kjent slike stikkinger? Det er ikke så ofte, bare sånn av og til....
 
har endel stikking ja..Merket det utrolig godt på mandagen, men ikke så veldig mye ellers...Er sprøtt når det først kjennes!

Har hatt litt smerter i korsryggen de siste dagene...noen som vet hva det er? Håper det ikke er symtomer på bekkenløsning nå???????
 
Vi fortalte det til foreldre og søsken når jeg var 6-7 uker på vei. Alle andre ventet vi med til det hadde gått 12 uker. Men siden jeg var så kvalm og dårlig, måtte vi nesten bare si det til de nærmeste så tidlig..
 
Vet ikke, jeg kan ikke så my om bekkenløsning, men kan kanskje ha noe med at livmoren vokser? Er det derfor man kan kjenne noen som minner om svake menssmerter( stikkinger)?
 
ja, jeg tror det har noe med at livmora strekker seg! De fleste her inne har sånn stikking innimellom...
Når jeg hadde sånn stikking på mandag slo jeg opp i boka mi for å lese litt om embryoet i uke 6, og det skal jo bli mellom 4 og 8 mm, så da må jo livmora strekke seg litt [:D]

Er litt sprøtt egentlig at man kan "kjenne" at det skjer noe inni magen [:D]
 
Ja! Det er så uvirkelig for meg. Bare 4 timer siden vi fant det ut. Går vel opp etterhvert [:D]
 
det har ikke gått opp for meg ennå heller, ennå det er en og halv uke siden vi fant det ut [:D]
Lurer på når jeg egentlig skal tro på det, når jeg får mage kanskje...[8|]

Kos deg videre med spira [:D]
 
Jeg var 9 uker på vei når familien min fikk vite det, noen venninner fikk vite det før da [:D]
 
Nærmeste familie fikk vite det tidlig. De på jobben fikk vite det da jeg var 12 uker på vei.
 
Har ikke sagt noe til noen enda, men bør vel gjøre det snart. For formen min med kvalmen blir ikke bedre[:'(] Jeg kaster opp flere ganger daglig, og er ganske sliten og lei av det nå. I tillegg så er jeg stuptrett, kan sove sove og atter sove.
 
det har ikke gått opp for meg ennå heller, ennå det er en og halv uke siden vi fant det ut
Lurer på når jeg egentlig skal tro på det, når jeg får mage kanskje...


Helt enig, føles sånn her og, men er så utrolig happy, men tror liksom ikke på det. Bare de nærmeste av venner og familie vet det. Sier det etterhvert, men orker ikke lyve..

Lykke til alle sammen.. [;)]
 
Back
Topp