Når forsvinner ekstrem luktesans?

Lilly

Betatt av forumet
Jeg blir sprø av alle luktene! Har aldri opplevd makan. Varer dette gjennom hele svangerskapet? Noen som har noen erfaringer?

Nå husker jeg ikke 1oo% sikkert, men mener at det varte så lenge jeg var kvalm, i mitt forrige svangerskap.

Det er vel som regel værst de 12 første ukene, men noen sliter med det gjennom hele svangerskapet...

krysser fingrer å tær for at den i det minste roer seg litt ;P litt lei av at `normale` ting lukter ille :/

Jeg sliter skikkelig med luktene, blir kvalm av den minste ting nå. Reagerte ikke før nå nylig og jeg er 11+2 uker på vei. Tror jeg blir sprø hvis det varer hele svangerskapet!!

Her har det vart like lenge som jeg har vært gravid :( håper det går over snart (er 11+3i dag)

Her har det vært verst mens jeg har vært kvalm, eller kanskje det er da det har opplevdes som ille fordi jeg har blitt kvalm av luktene, men har delvis hatt bedre luktesans fram til fødselen. Denne gangen har det foreløpig ikke vært noe problem da jeg er så tett i nesen at jeg ikke lukter noe særlig :P

Back
Topp