Når forsvinner den oppblåste magen?

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Noen andre som fortsatt er oppblåst? Jeg er 12+5 og ekstremt oppblåst. Om morningen er jeg ikke oppblåst, men så fort jeg spiser, så ja.. blir oppblåst av bare å spise to knekkebrød. Litt frustrerende. Før hjalp det å spise ekstra sakte, det funker ikke lenger.
Noen som har tips? Når ble dere kvitt ''oppblåstheten''?

er straks 16 uker og den er mye mindre oppblåst nå. roa seg rundt uke 14 syns jeg

Jeg var ikke oppblåst jeg, før for ca. 1 uke siden. Nå er jeg oppblåst hele tida føler jeg uansett hva eller hvor mye/lite jeg spiser [emoji53]
Så det startet i uke 13/14

Jeg var ikke oppblåst jeg, før for ca. 1 uke siden. Nå er jeg oppblåst hele tida føler jeg uansett hva eller hvor mye/lite jeg spiser [emoji53]
Så det startet i uke 13/14
Så det kan komme når som helst..jaja, får bare leve med det til det forsvinner. Vil helst ha babymage og ikkje oppblåst mage :P

Så det kan komme når som helst..jaja, får bare leve med det til det forsvinner. Vil helst ha babymage og ikkje oppblåst mage :P

Det kom nok av mer variert mat-inntak etter at jeg fikk kvalmestillende tabletter og klarte å spise mer [emoji6]

Men ja, jeg vil også ha babymage, og ikke oppblåst mage [emoji847]

Har ikke tro på at det roer seg hos meg:P
13+2 idag. Og ser at magen er mindre på morningen. Men med en gang jeg spiser så kommer kulen raskt:P

Håper babymagen blir så stor snart at den overtar for den oppblåste :P

Mindre oppblåst nå, nå har magen begynt å komme. Men magen har begynt å komme fra under ribbbeina og ned. Var ikke slik med de to andre, da fikk jeg bare kul nederst.

Mindre oppblåst nå, nå har magen begynt å komme. Men magen har begynt å komme fra under ribbbeina og ned. Var ikke slik med de to andre, da fikk jeg bare kul nederst.
Akkurat slik føler jeg det er også. Nå går magen hele veien, noe som føler at jeg ser gedigen ut til å "kun" være 15 uker på vei. Med første følte jeg den var mye lengre ned n

Forsvant vel rundt da hos meg :)

Jeg hadde samme problem. Veldig oppblåst av absolutt alt jeg spiste.
Det har blitt mye bedre etter uke 13 synes jeg.
Men det kommer ann på hva jeg har spist da. Kan få skikkelig kulemage.

Jeg har blitt skikkelig oppblåst siste uken når jeg har begynt å orke med variert mat. Ser supergravid ut. Helt fra puppene og ned. Får bare skylde på beibisene i magen [emoji6]

Noen andre som fortsatt er oppblåst? Jeg er 12+5 og ekstremt oppblåst. Om morningen er jeg ikke oppblåst, men så fort jeg spiser, så ja.. blir oppblåst av bare å spise to knekkebrød. Litt frustrerende. Før hjalp det å spise ekstra sakte, det funker ikke lenger.
Noen som har tips? Når ble dere kvitt ''oppblåstheten''?

Viss du vil så kan du spørre jordmor Katrine fra Libero om det :)
Trykk her for å skrive inn spørsmål

Back
Topp