Når forsvinner de ekstra kiloene?

selma1

Andre møte med forumet
Heisan damer,
jeg er litt utolmodig når det gjelder mine ekstra kilo jeg ønsker skal forsvinne. Hvordan er det med dere? Hos meg forvant litt under fødslen, men har mye igjen jeg vil ha bort. Men siden fødslen har vekten stått bomm stille, ingen ting skjer!!! Jeg full ammer, så har hørt at da renner det av. Ikke her nei!!
Noen som har erfaring???
 
Godt spørsmål :) Jeg prøver å få de bort jeg også, men jammen meg ikke lett. La på meg total 22kg da og etter fødselen gikk jeg ned 10 og har gått ned2 til nå. Men enda 10kg til. Har fått gavekort på trening på sats men har ennå ikke tatt i brulk det. KJøpt trimsykkel har jeg også gjort men ikke montert den.

Så det er nok vannskelig å gå ned igjen men skal klare det i hvertfall før sommeren :)
Skulle hatt ho Kari her fra slankekrigen, hehehe. Trenger noen gode råd jeg også.
 
De siste 6 månedene la jeg på meg nesten 9 kg. En uke etter fødselen hadde jeg tatt av 10... Men da skal det sies at jeg hadde det veldig tøft psykisk og fysisk, med en stakkar krabat som ikke fikk nok mat... Det var slitsomt. Ikke spiste jeg, og ikke sov jeg.... Selv om kg har forsvunnet, er jeg noe "slafsen" over magen fortsatt.... [&:]
 
Jeg sverger til grete roede,kurs for gravide og ammende.Sunt norsk kosthold.Gikk det etter forrige svskp og gikk ned 7 kg på ett kurs.Kan hende du spiser for lite og.
 
Mener du at jeg burde spise mer? Jeg har kanskje ikke vært så flink til å spise ofte, blir noen ganger vanskelig å få tid.
 
la på meg 11 kilo. føler meg kjempe lank nå[:D]
 
Hvis du spiser for lite, går kroppen over på "sparebluss". Og da tar du ikke av.... Minimum 5 små måltider om dagen, og du skal egentlig IKKE føle deg sulten. Men jeg sliter også med å få tid til å spise... Og formen blir ikke bedre av slik slurv... [&:]
 
Hei,
jeg får spise mer,. holder ikke med 3 måltider om dagen skjønner jeg. Kanskje vekten vil gå ned etter hvert. Uvant å være stor når man er vant til å være ganske slank:)
Jeg trodde en forbrant en del kalorier ved amming? Men jeg merker ikke noen ting!
 
jeg gikk opp 15 kg under graviditeten, gikk ned 10 m en gang,og har gått ned 3 til nå, følte meg super tynn..hehe. men ser jo at det er endel igjen...Har litt mage ennå.. så gleder meg til å få trent litt, selv om det spørs om det blir noe spess tid til det.......[8D]
 
Jeg la på med 28 kg under svangerskapet og gikk ned 6 kg etter fødselen. Har gått ned 6 kg til så nå mangler jeg bare 32 kg før jeg er førnøyd.
Klem
 
Jeg veide 15 kg for mye før svangerskapet og la på meg 34 kg under svangersakpet.

Gikk ned 6 kg under fødselen og har gått ned 10 kg til på 3 uker.

Jeg har mye melk, men lite søvn og lite matlyst sliter på meg. Så jeg går ned nesten 1 kg for dag.

Jeg går 30. min tur kvar dag også.
 
Back
Topp