Når forsvant

Jeg ble endel kvalm rundt uke 7. Kvalmen har kommet så snart jeg har blitt sulten. Men har gitt seg greit når jeg har spist. Men har hatt mye hodepine og vært helt energi løs i takene. Er nå i uke 9 pluss noen dager. Har vært tilnærmet fin i formen hele dagen i dag. Får meg til å bli bekymret for om alt går bra:/ huff dette hær altså. Tar på psyken å være tidlig gravid.

Torsdag. 9+5. Men så fikk jeg en blødning fredag, så usikker på om kvalmen gikk såpass over pga det eller ikke....

Er 10 + 2 nå og synes formen har begynt å peke oppover etter mye trøtthet, kvalme og svimmelhet fra uke 6 av. Fikk meg en 2 timers rusletur i skogen i dag uten større problemer, og det har virkelig ikke vært en selvfølge å kunne gjøre i det siste!

Er 9+4 idag, og for 2 dager siden begynte jeg og kaste opp ALT jeg spiser, så ser ikke noen lys graviditet i vente her. Har hatt hypermesis hele svangerskapet med de 2 andre.

Oi, det høres tungt ut! Får håpe du slipper med en mye kortere periode denne gangen!

Var kvalm til uke 18 sist, men kastet aldri opp. Men var forferdelig å gå rundt å være så kvalm og ingenting hjalp. Jeg ble verre etter uke 12 sist. Denne gangen har jeg nok vært mindre kvalm, men det varierer veldig fra dag til dag. Er 10+1 i dag og dagen i dag har vært skikkelig dårlig. Og så sliter jeg med lavt blodtrykk denne gangen også. Blir ikke mindre kvalm av at rommet snurrer. =)

Tar det jeg skrev tilbake. Kvalmen tok bare 5 dagers ferie. Tilbake for fullt nå i natt; 8+6.

Til tross for at det er slitsomt med kvalme og det å henge over do, så er jeg litt glad for symptomet. Det føltes litt skummelt da det brått ble borte, selv om det ikke er unormalt:)

Den verste kvalmen varte til og med uke 18 sist, men kastet opp gjennom hele svangerskapet ved for mye stress.. Håper på et litt lettere svangerskap denne gangen.. :)

Back
Topp