Når forsvant

Er litt bedre nå i uke 10, men ikke borte enda.

Jeg har vært mye bedre de to-tre siste dagene, blir kun kvalm om jeg er sulten. Er 11+0 i dag :)

Er mye bedre nå, men ikke helt kvitt den. Er 11+0. :) Sist var den helt borte innen uke 13.

Forrige gang var det vel en gang mellom uke 12-14, da måtte jeg ikke sove på dagen eller spise konstant for å overleve :) gleder meg!

kvalmen er ikke borte. men jeg klarer å gå på jobb nå. så den forsvant vel ca uke 9. nå er jeg 10 uker og er litt kvalm på kveldene eller hvis jeg ikke spiser når jeg er sulten. så glad for det er over. det var et helvette hver dag i ca 3 uker.

Min slapp brått for noen dager siden; 8+0 eller 8+1. Nå kjenner jeg den kun svakt når jeg er sulten.

Er litt mindre hos meg nå, er 9+1. Blir fortsatt kvalm innimellom, men ikke like ofte :)

Er 9+1 og føler kvalmen har lettet siste 2-3 dagene :)

Har vært tilnærmet kvalmefri i en ukes tid nå, er 11 uker i dag :) Begynner å føle meg som meg selv igjen!

Fortsatt kvalm og kaster opp 11+1 så håper det gir seg snart

Er 9+4 idag, og for 2 dager siden begynte jeg og kaste opp ALT jeg spiser, så ser ikke noen lys graviditet i vente her. Har hatt hypermesis hele svangerskapet med de 2 andre.

Back
Topp