Når forsvant kvalmen din?

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
I dag er jeg 7+4 og følte meg plutselig mye bedre:/ med dattera mi var jeg dårlig til uke 17 med kvalme og oppkast, men kasta opp litt helt frem mot fødsel. Det kan ikke være mulig at det skal snu allerede?

Den har ikke forsvunnet enda, men jeg er bare kvalm. Det har ikke kommet opp noe, enda. Med største kastet jeg opp til og med uke 14.
Med nr 2 var jeg ikke kvalm i det hele tatt :)

Idag er jeg 7+2 og våknet bare småkvalm. Tror det kan gå veldig opp og ned :p

Med gutta hadde jeg bare et kort blaff med kvalme rundt uke 6 og 7, da kastet jeg ikke opp. Kunne spise for å holde kvalmen i sjakk, men denne gangen har jeg vært uggen fra uke 5. I går var jeg 8+0, og begynte å kaste opp, på natta!! Den intense kvalmen kom på kvelden, og på natta måtte jeg stå opp og raute i do. Nå er det litt greiere, men fortsatt uggen. Kvalmen har tydeligvis tenkt på vedvare denne gangen :grumpy:

Jeg er 7 uker og kjente kvalmen så vidt idag, håper den ikke kommer like ille som sist. Hypermesis til uke 40...

Huff. Slitsomt med den derre kvalmen. Kommer litt i bølger her. Men rimelig intenst når det står på.. jeg studerer og skal ha eksamen snart. Håper å få noe imot det på turen dit og tilbake i allefall

Kvalmen holdt seg unna bare en dag, for fult tilbake i dag. :/ Tar ikke noe for det, prøver å holde meg unna så lenge jeg kan.
Hvorfor ikke? Det er vel ikke skadelig å ta kvalmestillende, så jeg skjønner ikke helt hva du får ut av å ha det kjipt?

Det er veldig forskjellig om man er kvalm og varighet. Med førstemann kom kvalmen i uke 5 og ble værende, dog litt bedre på slutten. Er nå i uke 6 og kvalmen og oppkast har meldt seg for fullt

Back
Topp